تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

بیکاری؛ عامل تمام آسیب‌های اجتماعی

News Image Lead

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس گفت: عامل تمام آسیب‌های اجتماعی بیکاری است وآمار ارائه شده در کمیسیون اجتماعی و فراکسیون پیشگیری از آسیب‌ها عامل اصلی را بیکاری تلقی کرده، زیرا بیکاری ریشه تمام آسیب‌ها است.

کد خبر: ۳۹۵۰۲
۱۱:۲۹ - ۰۲ آبان ۱۳۹۸
 

دیدارنیوز ـ خدیجه ربیعی شامگاه گذشته اول آبان‌ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، اظهار کرد: بحث آسیب‌های اجتماعی به لحاظ اهمیتی که در کشور وجود دارد و فرموده رهبری است؛ به عنوان مسئله مهم کشور مطرح بوده که برای این مهم، باید تمام قوا و دستگاه‌ها بسیج باشند، هر چه روی این امر اهتمام بیشتری صورت گیرد، اعتلای بهتری را در پی خواهد داشت.

وی افزود: در مجلس شورای اسلامی فراکسیون پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تشکیل شده و جلسات متعدد و بررسی‌های متفاوت بر روی این موضوع صورت می‌گیرد که به چندین نتیجه دست یافته‌اند.

ربیعی با اشاره به بحث موازی‌کاری، گفت: پیشگیری و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی از چندین سال قبل در کشور آغاز شده و در هر دولت برنامه‌ریزی‌های مختلفی صورت گرفته است، ولی چون موازی‌کاری کاهش نیافته نتیجه مطلوبی بدست نیامده است.

وی بیان کرد: عامل تمام این موارد بیکاری است وآمار ارائه شده در کمیسیون اجتماعی و فراکسیون پیشگیری از آسیب‌ها عامل اصلی را بیکاری تلقی کرده، زیرا بیکاری ریشه تمام آسیب‌ها است.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس تصریح کرد: وزارتخانه‌های متخصص و متولی بحث اشتغال باید بیشتر بر روی این امر اهتمام داشته باشند، لازم است اشتغال تقویت شود تا بتوان از آسیب‌ها پیشگیری کرد.

وی گفت: در بحث اشتغال موازی کاری وجود دارد که متاسفانه آمار بیکاری هر ساله افزایش می‌یابد که امید است با برنامه‌ریزی برای این مهم، بتوان اشتغال را گسترش و انگیزه در جوانان ایجاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: آموزش مهم‌ترین مسئله‌ای بوده که بر عهده وزارت آموزش و پرورش است و اخیرا وزیر بحث مهارت‌آموزی را برای دانش آموزان مطرح کردند که تصمیم‌گیری بسیار خوبی است.

در ادامه جعفر مردانی معاون سیاسی، اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ۱۶ آسیب در کشور شناسایی شده که طلاق و اعتیاد از جمله آن‌ها است که خانواده را تهدید می‌کند و باید کار پیشگیرانه بیشتری بر روی این دو امر صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی از طریق وزارتخانه‌ها به دستگاه‌های متولی استان ۱ میلیارد و ۶۲۰  میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شد ولی به دلیل جزیره‌ای عمل کردن نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی