تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

عبدالمهدی: تحقیقات فوری درباره حوادث تظاهرات بغداد انجام می‌شود

نخست وزیر عراق تاکید کرد، تحقیقاتی فوری برای بررسی دلایل بروز برخی حوادث در تظاهرات بغداد انجام می‌شود.

کد خبر: ۳۷۱۴۸
۱۰:۰۲ - ۱۰ مهر ۱۳۹۸

دیدارنیوز - به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، عادل عبدالمهدی، نخست وزیر عراق اظهار کرد: تحقیقاتی فوری برای بررسی دلایل بروز برخی حوادث در جریان تظاهرات بغداد که به کشته شدن یک تن و زخمی شدن ده‌ها تن دیگر منجر شد، انجام می‌شود.

عبدالمهدی گفت: ما به تمامی مردم‌مان اطمینان می‌دهیم که اولویت ما برآوردن خواسته‌های قانونی مردم و پاسخ به تمامی درخواست‌های عادلانه آنها بوده و خواهد بود.

نخست وزیر عراق افزود: پیش از آغاز تظاهرات، کمیته‌هایی را برای کسب اطلاع از تمامی خواسته‌های مردم و تلاش برای رفع آنها مطابق با قانون تشکیل دادیم و این کمیته‌ها به شکل جدی به فعالیت‌های خود ادامه خواهند داد.

وی در ادامه مردم عراق را به آرامش دعوت کرد و از آنها خواست فرصت را از آنهایی که برای عراق و مردم آن کمین کرده‌اند، بگیرند.

عبدالمهدی ادامه داد: اولویت اول ما باید حفظ امنیت و ثباتی باشد که با فداکاری‌های مردم و دفاع آنها از خاک و مقدسات کشور به دست آمد.

وزارت بهداشت عراق اعلام کرد، در درگیری‌هایی که در بغداد میان تظاهرکنندگان و نیروهای امنیتی شکل گرفت، یک تن کشته و 200 تن دیگر زخمی شدند. در این درگیری‌ها پلیس عراق از گاز اشک‌آور، آب پرفشار و گلوله واقعی برای متفرق کردن تظاهرکنندگان استفاده کردند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی