تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.

هم‌گروهی امیدهای فوتبال با چین، کره جنوبی و ازبکستان

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید باید در کنار سرمربی تیم ملی امید ایران چند مربی باتجربه باشند تا ملی‌پوشان امید بتوانند عملکرد موفق‌تری در مسابقات انتخابی المپیک داشته باشند.

کد خبر: ۳۶۴۷۲
۱۲:۴۸ - ۰۴ مهر ۱۳۹۸

دیدارنیوز - علی‌اصغر مدیرروستا، پیشکستوت تیم ملی فوتبال ایران درباره قرعه‌کشی مرحله انتخابی المپیک در آسیا و هم‌گروه شدن تیم ملی امید ایران با تیم‌های امید چین،‌ ازبکستان و کره‌جنوبی گفت:‌ دعا می‌کنم که تیم ملی امید ایران بتواند از این مرحله موفق بیرون بیاید. همه می‌دانستند که کار ایران در انتخابی المپیک سخت است و با این گروه، سختی کار دوچندان شد. خیلی باید تلاش زیادی در این راه کرد تا تیم ملی امید بتواند عملکرد موفقی داشته باشد.

او  ادامه داد: تلاش تیم ملی امید باید چند برابر بشود. در حال حاضر ما با ازبکستان هم‌گروه شدیم که در بازی‌های تدارکاتی دو بار شکست خوردیم و نباید به خاطر این شکست‌ها از ازبک‌ها ترسید. به نظر من باید در این رابطه کادر فنی برنامه منظم و خوبی داشته باشد که بازیکنان هم به لحاظ روحی و روانی و هم به لحاظ جسمی در بهترین شرایط خود باشند.

مدیرروستا افزود: همه با امید زنده هستیم. اگر بخواهیم ملاک را بازی‌های تدارکاتی در نظر بگیریم، نباید اصلا شرکت کنیم. ما نباید خودمان را از پیش باخته بدانیم. فشارها بسیار زیاد است و به نظر من باید چند مربی با تجربه کنار فرهاد مجیدی باشند و خود مجیدی آن‌ها را انتخاب کند. باید بار روانی تیم برداشته شود و اتفاقات فوتبالی می‌تواند با تلاش زیاد دستخوش تغییر شود. در دنیای فوتبال، ما کار نشدنی نداریم. امیدوارم که تیم ملی امید ایران بتواند در نهایت به المپیک صعود کند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی