تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

۶۲۱ نفر در آموزش و پرورش بوشهر استخدام شده‌اند

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: از اول مهرماه سال جاری ۶۲۱ نفر در آموزش و پرورش استان استخدام شده اند.

کد خبر: ۳۶۱۸۲
۱۱:۳۳ - ۰۲ مهر ۱۳۹۸

۶۲۱ نفر در آموزش و پرورش بوشهر استخدام شده‌اند

دیدارنیوز ـ غلامرضا دانش فر در نشست توجیهی سند تحول بنیادین اظهار کرد: با آغاز سال تحصیلی جدید ۶۲۱ نفر از معلمان حق التدریس، شرکت کنندگان آزمون استخدامی و آموزشیاران سوادآموزی به استخدام آموزش و پرورش استان درآمدند. 
 
وی در ارتباط با ترکیب نیرو‌های جدید جذب شده افزود: از کل تعداد نیرو‌های یاد شده، ۲۴۹ نفر شامل نیرو‌های خرید خدمت، پیش دبستانی و حق التدریس هستند.
 
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش بوشهر گفت: از آموزشیاران واجد شرایط نهضت سواد آموزی هم ۶۵ نفر به عنوان آموزگار ابتدایی جذب آموزش و پرورش شدند.
 
دانش فر عنوان کرد: بر اساس ماده ۲۸ آزمون استخدامی ۳۰۷ نفر هم با مجوز وزارتخانه به صورت پیمانی به استخدام آموزش و پرورش استان بوشهر درآمدند.
 
وی به جذب سرباز معلمان جدید در استان بوشهر اشاره کرد و گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید تعداد ۲۱ نفر تحت عنوان طلبه وظیفه و ۶۷ نفرسرباز معلم جدید مشغول تدریس در مدارس استان شدند.
 
این مسئول چالش پیش روی آموزش و پرورش را کمبود معلم دانست و بیان کرد: رشد ۱۱ هزار نفری دانش آموزان در سال جاری نسبت به سال قبل و بازنشستگی نیرو‌های باتجربه دو عامل مهم کمبود شدید معلم در استان است.
 
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر اینکه با وجود کمبود شدید نیروی انسانی در آموزش و پرورش هیچ کلاسی در سال جدید تحصیلی بدون معلم نخواهد ماند، گفت: بخشی از کمبود نیرو از طریق جذب نیرو‌های سرباز معلم، آموزشیاران سوادآموزی، خرید خدمت آموشی، پیش دبستانی و حق‌التدریس، و واگذاری ساعت به نیرو‌های بازنشسته جبران شده است.
 
غلامرضا دانش فر در خاتمه ابراز امیدواری کرد تا رسیدن به وضعیت مطلوب در تامین نیروی کافی برای نظام تعلیم و تربیت روند جذب نیرو‌های کارآمد آموزشی ادامه یابد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی