تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
استقلال، پنالتی از دست رفته و گل به خودی ناباورانه؛

روح برانکو در تن داربی!

در ۱۵ دقیقه پایانی، عدم تمرکز در میان بازیکنان استقلال و اشتباهات فردی، نهایتا به ضرر این تیم تمام شد. کالدرون در سومین تعویض خود مهدی عبدی را به زمین فرستاد و پیش از آنکه هواداران دو تیم متوجه شوند که یار جدید کیست، عبدی حتی سریع‌تر از گوگل، نامش را به هواداران دو تیم دیکته کرد!

کد خبر: ۳۵۹۴۶
۲۰:۴۷ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۸
دیدارنیوز ـ آرش راهبر: داربی نودم با پیروزی خفیف میهمان در برابر میزبان به پایان رسید. میلیون‌ها هوادار داربی تهران امروز در انتظار بازی جانانه و پرگل از سوی استقلال و پرسپولیس بودند، اما در نهایت فقط یک بار توپ از خط دروازه‌ها گذشت. داربی نودم با احتیاط بارزی از سوی دو تیم آغاز شد؛ به نحوی که استقلال در حمله‌ها حضور اندک مهاجمانش را حس می‌کرد و در پرسپولیس نیز انگار مهاجمان سر جای همیشگی خود نبودند تا از موقعیت‌ها استفاده کنند.
 
 
روح برانکو در تن داربی!

پیش از بازی گفته شد که گابریل کالدرون شیوه بازی تیم پرسپولیس را به دوران برانکو بازگردانده و عجیب اینکه در شکل و نتیجه بازی هم خاطره داربی فصل قبل با برانکو زنده شد. استقلال در نیمه نخست یک ضربه پنالتی به دست آورد و علی کریمی در میان بهت هواداران و هم تیمی هایش، ناشیانه به توپ ضربه زد و بیرانوند با تیزچنگی آن را دفع کرد تا ماجرای سال گذشته و فرشید اسماعیلی تکرار شود.
 
 
روح برانکو در تن داربی!

بعد از این اتفاق، بازی مجددا به شکل و شمایل قبلی خود بازگشت و جدال دو تیم بیشتر در میانه میدان ادامه داشت، اما با شروع نیمه دوم استقلال کمی بهتر شد، اما در ۱۵ دقیقه پایانی، عدم تمرکز در میان بازیکنان استقلال و اشتباهات فردی، نهایتا به ضرر این تیم تمام شد. کالدرون در سومین تعویض خود، مهدی عبدی را به زمین فرستاد و پیش از آنکه هواداران دو تیم متوجه شوند که یار جدید کیست، عبدی حتی سریع‌تر از گوگل، نامش را به هواداران دو تیم دیکته کرد! یک اشتباه در خط دفاع استقلال و پاس مهدی ترابی، توپ را جلوی پای عبدی قرار داد و ضربه او نیز بعد از برخورد با دیرک عمودی به پشت سید حسین حسینی خورد و به درون دروازه غلتید.

در ده دقیقه پایانی، استقلال احتیاط را کنار گذاشت و سراپا حمله شد، اما آنقدر زور نداشت که دروازه پرسپولیس را باز کند. در عین حال در دقایق پایانی، بازی به خشونت گرایید و بازیکنان دو تیم در نبود بزرگ تر‌ها بار‌ها به جان هم افتادند و با ایجاد تنش در مسابقه، کورسوی امید آبی‌ها برای جبران گل خورده نیز از میان رفت. این برد همانقدر که برای پرسپولیس روحیه بخش خواهد بود ممکن است تزلزل در باشگاه استقلال را بیشتر کند. هر چند استراماچونی پیش از بازی گفته بود که فارغ از هر نتیجه‌ای او تلاش می‌کند به اهداف عالی باشگاه برسد و تیم بهتری از آبی‌ها بسازد، اما هنوز خاطره اخراج عجولانه شفر در فصل گذشته در ذهن هواداران استقلال زنده است. باید دید تلفات یک شکست خودساخته در باشگاه استقلال تا چه حد خواهد بود، خداحافظی با استراماچونی یا مدیران باشگاه...!
 
 
روح برانکو در تن داربی!
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی