تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم؛

ورزش دانشگاه‌ها باید فعال‌تر از آنچه امروز هست باشد

با تاکید بر اینکه گفت: ظرفیت‌های خوبی در دانشگاه‌ها داریم و تلاش بر این است که دانشجویان را از محیط خوابگاهی به سمت زمین‌های ورزشی و محیط‌های ورزشی بیاوریم.

کد خبر: ۳۳۴۱۷
۱۵:۱۵ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۸

ورزش دانشگاه‌ها باید بسیار فعالتر از آنچه امروز هست باشد

دیدارنیوز ـ محمد حسین علیزاده در حاشیه بهره برداری از زمین چمن مصنوعی دانشگاه صنعتی اراک گفت: در سال ۹۸ تلاش می‌کنیم که سرانه مشارکت دانشجویان را در فعالیت‌های ورزشی بالا ببریم.
 
وی اظهار کرد: در سال گذشته ۳۱ پروژه ورزشی را آغاز کرده ایم که تقریبا تا پایان مهر ماه کامل می‌شوند و در حال حاضر ۲۳ پروژه از این تعداد انجام شده است. همچنین در سال ۹۸ قرار است ۲۵ پروژه اجرایی شود. هر پروژه چمن مصنوعی حدود ۴۰۰ میلیون تومان برای ما هزینه در بردارد که ۴۰ درصد این هزینه‌ها را دانشگاه‌ها مشارکت می‌کنند و مابقی را سازمان امور دانشجویان و صندوق رفاه دانشجویان تامین می‌کنند و امیدواریم این همکاری ادامه داشته باشد.
 
وی با بیان اینکه برنامه‌های ورزشی در محیط دانشگاه همیشه هدفمند انجام می‌شود، گفت: همواره المپیاد همگانی و المپیاد ورزش قهرمانی را بصورت یکسال در میان برگزار می‌کنیم. امسال دانشجویان در المپیاد ورزشی قهرمانی که در دانشگاه گیلان برگزار می‌شود در ۱۸ رشته فعالیت خواهند کرد و انتظار ما این است که بالغ بر ۲۰۰ هزار دانشجو را به صحنه ورزش در محیط دانشگاه بیاوریم. در این قسمت دانشگاه‌های پیام نور، علمی کاربردی و فنی حرفه‌ای و فرهنگیان هم به جمع رقابت‌های ورزشی ما خواهند آمد تا بتوانیم یک فعالیت پر نشاط داشته باشیم.
 
وی با تاکید بر اینکه ورزش دانشگاه‌ها باید بسیار فعالتر از آنچه امروز هست باشد گفت: ظرفیت‌های خوبی در دانشگاه‌ها داریم و تلاش بر این است که دانشجویان را از محیط خوابگاهی به سمت زمین‌های ورزشی و محیط‌های ورزشی بیاوریم.
 
وی با بیان اینکه امکانات خوبی به لحاظ ورزشی در دانشگاه‌ها داریم، ولی این امکانات با ظرفیت مطلوب استفاده نمی‌شود، گفت: دانشجویان مسئله درس و مشغله‌های خود را بعنوان دلیل عدم استقبال از ورزش در دانشگاه‌ها عنوان می‌کنند و ما امیدواریم بتوانیم با ایجاد یک محیط پر تنوع دانشجویان را از محیط مجازی به محیط ورزشی جذب کنیم.
 
وی در خصوص ظرفیت‌های ورزشی دانشگاه صنعتی اراک گفت: این دانشگاه قدم‌های بسیار خوبی را در زمینه تندرستی دانشجویان در حوزه ورزش برداشته و در جلسه امروز نیز قرار شد پروژه‌های دیگر هم با کمک سازمان در این دانشگاه به انجام برسد و دانشجو‌ها بتونند از امکانات استاندارد و مناسب برخوردار شوند.
 
گفتنی است: زمین چمن مصنوعی دانشگاه اراک در مساحت ۲۵ در ۴۴ متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان از محل اعتبار سازمان امور دانشجویان وزارت علوم احداث شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی