تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

ویدئو/ محمد درویش: محیط ‏زیست را معمولاً موی دماغ توسعه می‎بینند

شما در خاطرات اولین رؤسای محیط‎زیست بعد از انقلاب می‎بینید که صراحتاً گفتند به ما این مأموریت را دادند که بیاییم و این سازمان را تعطیل کنیم و برویم.

کد خبر: ۳۲۹۷۴
۱۶:۳۱ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
دیدارنیوز ـ محمد درویش در گفتگوی تفصیلی با دیدارنیوز به فهم نادرست مدیران کشور از محیط زیست اشاره کرد و گفت: «محیط‏زیست را معمولاً موی دماغ توسعه می‎بینند. فکر می‎کنند پرداختن به محیط‎زیست، یعنی دور ماندن از رشد اقتصادی و دور ماندن از رسیدن به مسائل اساسی کشور. حتی من در نامه آخری که به آقای عیسی کلانتری نوشتم وقتی که استعفا دادم صراحتاً از ایشان خواستم که در سه حوزه، پیگیرانه تلاش‎هایی را که ما در طی چهار سال اخیر کردیم را دنبال کنند؛ یکی بحث جلب مشارکت‌های مردمی و مشارکت جدی مردم در فرآیند تصمیم‎گیری بود؛ دومی بحث مدارس طبیعت بود. سومین مورد بحث، تغییر مبلمان شهری از خودرو محوری به زیست‌محوری بود. ایشان در پاسخ به نامه من نوشتند که این‎ها مسائل روبنایی و سطحی هستند و در برنامه‌های من به این مسائل توجه نمی‎شود، صراحتاً این را مطرح کردند. حقیقت ماجرا این است که ما پیش نرفتیم، بلکه فرو رفتیم. شما در خاطرات اولین رؤسای محیط‎زیست بعد از انقلاب می‎بینید که صراحتاً گفتند به ما این مأموریت را دادند که بیاییم و این سازمان را تعطیل کنیم و برویم.»
 
 
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
کارزان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
0
0
بدبخت ما مردم که گرفتار افرادی مثل عیسی کلانتری شدیم
درود بر شزفت اقای درویش که همیشه وایسادی جلوی اینا
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی