تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

صوت/ هوش مصنوعی دروغ گفتن یاد می‌گیرد!

"دیدارنیوز" در گفتگو با کارشناسان،مبحث هوش مصنوعی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

کد خبر: ۳۲۲۱۳
۱۵:۵۶ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
دیدارنیوز ـ پیچیده‌ترین شبکه عصبی بیولوژیکی که انسان تا کنون کشف کرده مغز انسان است. مغز انسان از میلیارد‌ها نورون تشکیل شده و هر یک از این نورون‌ها با بیلیارد‌ها شبکه عصبی به هم متصل شده‌اند و این چیزی است که شخصیت ما را تغییر می‌دهد. یعنی شیوه اتصال نورون‌ها در مغز آدم‌ها با هم متفاوت است. به همین دلیل ما شخصیت‌های متفاوت و درک متفاوتی داریم. کاری که هوش مصنوعی انجام می‌دهد این است که این شبکه عصبی را بر اساس آزمون و خطا‌ها تغییر می‌دهد. مثلاً یک بار به شما یک پیشنهادی می‌دهد و بازخورد منفی می‌گیرد. بر اساس آن بازخورد منفی، شبکه خود را تغییر می‌دهد و این تغییر اینقدر اتفاق می‌افتد تا به جایی برسد که ثابت شود.
 
داود فدایی و پوریا حداد هوش مصنوعی در ایران را مورد بررسی قرار دادند و به سراغ کاربردهای آن نیز رفتند. اینترنت اشیاء و نسبت آن با هوش مصنوعی و صنعت و هوش مصنوعی نیز از دیگر مسائلی بود که در این میزگرد مورد بررسی قرار گرفت.
 
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی