تیتر امروز

معتمدی‌مهر: کودتای ۲۸ مرداد، سبب سلب مشروعیت از سلطنت پهلوی شد/ مهم‌ترین تاثیر کودتا به تاخیر انداختن فرآیند گذار به دموکراسی و توسعه در ایران بود/ جریان مشروطه‌خواه، بیش از آنکه مشروطه‌خواه باشد، پهلوی‌طلب است!/ رضا پهلوی، کودتا را نادیده گرفته و درباره آن حرف هم نمی‌زند!
در گفتگوی دیدارنیوز با عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران مطرح شد

معتمدی‌مهر: کودتای ۲۸ مرداد، سبب سلب مشروعیت از سلطنت پهلوی شد/ مهم‌ترین تاثیر کودتا به تاخیر انداختن فرآیند گذار به دموکراسی و توسعه در ایران بود/ جریان مشروطه‌خواه، بیش از آنکه مشروطه‌خواه باشد، پهلوی‌طلب است!/ رضا پهلوی، کودتا را نادیده گرفته و درباره آن حرف هم نمی‌زند!

یک عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران به دیدارنیوز، می‌گوید: «سلطنت‌طلبان، عمدتا در قبال این واقعیت تاریخی، سکوت می‌کنند. مهم‌ترین دلیل این امر هم این است که کودتای ۲۸ مرداد باعث شد تا سلطنت پهلوی...
گشوده شدن گره مذاکرات با گشودن سفارت آمریکا/ آغاز دوباره جنگ از زبان مشاور رهبری/ دعوت اصلاح‌طلبان برای بازگشت به مردم
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

گشوده شدن گره مذاکرات با گشودن سفارت آمریکا/ آغاز دوباره جنگ از زبان مشاور رهبری/ دعوت اصلاح‌طلبان برای بازگشت به مردم

این صد و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
سخنگوی کمیسیون اصل نود

به زودی پرده‌ای دیگر از یک فساد بزرگ در ⁧مافیای خودرو⁩ را اعلام می‌کنم

News Image Lead

سخنگوی کمیسیون اصل نود با اشاره به اسناد در اختیار در مورد فساد در طراحی خودرو سمند، گفت که به زودی پرده‌ای دیگر از یک فساد بزرگتر در ⁧مافیای خودرو⁩ را اعلام خواهد کرد.

کد خبر: ۳۲۱۰۱
۱۴:۱۳ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
دیدارنیوز - بهرام پارسایی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «فساد خودروسازی جدید نیست. در دهه ۷۰ که بزرگترین اختلاس تاریخ کشور ۱۲۳ میلیارد بود، برای طراحی سمند، ۱۲۰ میلیارد تومان با ارز ٤٠٠ تومانی، معادل ٣٥٠٠ میلیارد تومان امروز، پرداخت شد و این طراحی گران نه جذاب بود نه استاندارد. ‏البته این مبلغی است که خودروساز اعلام کرده، اما اسنادی در دست است که نشان می‌دهد وام اخذ شده بابت طراحی خودروی ملی بیشتر از این مبلغ است و این در حالی است که یک طراح ایرانی برندهای معتبر خودرو در جهان، همان زمان حاضر بود به رایگان، طراحی خودروی ملی را انجام دهد. اما چون برای سودجویان، منفعت نداشت، نپذیرفتند. ‏زمان استاندارد طراحی یک خودرو در جهان هم دو تا سه سال است ولی طراحی سمند ٧ سال زمان برد. ‏این مشت نمونه خروار بود و به زودی پرده‌ای دیگر از یک فساد بزرگتر در ⁧مافیای خودرو⁩ را اعلام می‌کنم.»
ارسال نظرات
امروز چهارشنبه ۲۹ مرداد
امروز چهارشنبه ۲۹ مرداد
امروز چهارشنبه ۲۹ مرداد
امروز چهارشنبه ۲۹ مرداد