تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

بیش از نیم میلیون نفر در انتخابات شورایاری شرکت کردند

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران اعلام کرد که تعداد رای دهندگان در انتخابات شورایاری پنجم تا این لحظه از مرز نیم میلیون نفر گذشت.

کد خبر: ۳۰۴۵۵
۲۲:۳۸ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۸

دیدارنیوز - پحجت نظری با بیان اینکه بر اساس آخرین آمار دریافتی شمار رای دهندگان از نیم میلیون نفر گذشت گفت: بر اساس آیین‌نامه می‌توانستیم در دو مرحله آن هم به مدت ۲ ساعت انتخابات را تمدید کنیم که این اتفاق رخ داد.

وی با بیان اینکه از ساعت ۲۰ در های شعب اخذ رای بسته خواهد شد گفت : این انتخابات تمدید نمی‌شود و تنها افرادی که در داخل شعبه باقی مانده باشند می‌توانند رای خود را به صندوق بیندازند.
 
حضور جوانان باعث تحول و نوآوری در اداره محله و شهر می‌شود

حجت نظری همچنین در حاشیه بازدیدش از ستاد اجرایی پنجمین انتخابات شورایاری شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد نیز بااشاره به مشارکت شهروندان در انتخابات، گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شورایاری در حالی انجام شد که کشور از در حوزه‌های مختلف وضعیت خوبی ندارد و مردم گلایه های متعددی را از وضعیت کشور مطرح می کنند.

 وی با بیان اینکه با تصویب آیین‌نامه جدید شورایاری‌ها بسیاری از اختیارات شورایاری‌ها کم شد و این مسئله سبب شد که جذابیت حضور در این شورای محلی کاسته شود گفت: اما این اصلاحات برای جلوگیری از برخی سوء استفاده‌ها لازم بود.

وی با بیان اینکه به طور حتم تعامل و ارتباط بین شورایاری و مدیریت شهری تغییر خواهد کرد، گفت: حضور کاندیدای جوان و از زنان در انتخابات چشمگیر بوده است و امیدواریم بتوانیم در محلات مدیریت جوان تری را شاهد باشیم و امیدواریم مسئولان بزرگتر جایگاه خود را در اختیار جوانان قرار دهند تا شاهد سرعت بیشتر رشد کشور باشیم.

 نظری با بیان اینکه حضور جوانان باعث تحول و نوآوری در اداره محله و در نهایت اداره شهر تهران می‌شود گفت: حتماً اصلاح اساسنامه و آیین‌نامه شورایاری‌ها را نیز در دستور کار قرار خواهیم داد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی