تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

واکنش محسن کاوه به استعفای رضایی: کدام دخالت؟

مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: من فقط یکبار با علیرضا رضایی جلسه داشتم که در آن جلسه سوءتفاهمات برطرف شد و او خیلی راضی جلسه را ترک کرد اما نمی‌دانم چرا حرف از دخالت من زده است؟

کد خبر: ۳۰۱۲۲
۱۳:۵۳ - ۳۰ تير ۱۳۹۸

دیدارنیوز - محسن کاوه درباره استعفای علیرضا رضایی از سرمربیگری تیم ملی امید، اظهار کرد: مگر رضایی استعفا داده است؟ من از زبان شما این موضوع را می‌شنوم و اصلا در جریان آن نیستم.

مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد ایران در واکنش به این موضوع که رضایی دخالت‌های او را دلیل اصلی استعفایش دانسته است، گفت: کدام دخالت؟ ایشان قرار بود روز گذشته در جلسه بنده با سرمربیان تیم‌های ملی حاضر شود که نیامد. خودم هم از این حرف مانده‌ام؟ من که اصلا دخالتی در کار او نداشتم. ما یک جلسه قبل از مسابقات انتخابی تیم ملی امید و در پی برخی سوءتفاهم‌های پیش آمده با هم داشتیم که جلسه بسیار خوبی هم بود و اتفاقا رضایی خیلی راضی جلسه را ترک کرد.

وی افزود: بعد از آن جلسه هم اصلا او را ندیدم که بخواهم در کارش دخالت کنم. دیروز هم او را دعوت کردیم که به فدراسیون نیامد. دیگر نمی‌دانم چرا چنین حرفی را زده است.

کاوه در پاسخ به این سوال که آیا استعفای رضایی را قبول می‌کند یا خیر، خاطرنشان کرد: چه بگویم؟ وقتی اطلاعی از این موضوع ندارم نمی‌دانم چه بگویم؟

کاوه در ادامه  درباره غیبت محمد طلایی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در جلسه دیروز و اینکه آیا نگرانی از این بابت نیز وجود دارد، خاطرنشان کرد: خیر هیچ نگرانی از این بابت نداریم. طلایی بدلیل مسافرت در جلسه غایب بود. اتفاقا امروز(یکشنبه) جلسه‌ای یک ساعته را با او داشتم که بسیار خوبی بود.

مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد در ادامه درباره مطرح شدن برخی مباحث مبنی بر قصد رییس جدید فدراسیون کشتی برای انتخاب او به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران گفت: غلامرضا محمدی قابلیت‌های فراوانی دارد و کارآیی زیادی دارد که می‌تواند به تیم ملی کمک کند. او خیلی قوی در حال انجام کار است و فکر می‌کنم از صحبت‌های علیرضا دبیر سوء برداشت شده است.

وی در پاسخ به این سوال که اگر پیشنهاد سرمربی‌گری بزرگسالان به او داده شود قبول می‌کند یا خیر، گفت: اگر هم پیشنهاد شود قبول نمی‌کنم. من در کنار غلامرضا محمدی با یکدیگر کار می‌کنیم و باید تیم را بخوبی آماده حضور در رقابت‌های جهانی کنیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی