تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
"دیدارنیوز" نگاهی به حال و روز باشگاه پرسپولیس در دوران پسابرانکو دارد؛

اندر احوالات مدیران پرسپولیس؛ بدون تدبیر، بدون استعفا

دیروز برانکو حتی راه‌های دسترسی مجازی به هواداران پرسپولیس را هم بست که نشان دهد تصمیمش به عمل رسیده تا بلکه مدیران باشگاه، سراغ راه‌های منطقی و تدبیر لازم برای ادامه کار بروند، اما همچنان نشانه‌هایی مبنی بر قرار گرفتن باشگاه در ریل عقلانیت دیده نمی‌شود. زمان به سرعت در حال سپری شدن است و سرخ‌ها هنوز وارد مرحله پیش فصل نشده اند و انگار نه انگار که باید از قهرمانی خود حراست کنند.

کد خبر: ۲۷۹۳۰
۱۵:۱۵ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۸
دیدارنیوز ـ آرش راهبر: تمام نشانه‌ها و دلایلی که ثابت می‌کند برانکو دیگر به تهران نمی‌آید و کارش را به زودی در عربستان آغاز خواهد کرد جلوی چشم همه قرار دارد، اما شگفت آور است که مدیران باشگاه پرسپولیس این همه شواهد را نادیده می‌انگارند و سعی دارند روز را شب جلوه دهند. حضرات جوری وانمود می‌کنند که انگار باید مربی کروات شخصا به ایران بازگردد و ضمن چشم پوشی از همه مطالباتش، فصل بعد هم در این باشگاه کار کند و یک قهرمانی آسیا هم برای هواداران بیاورد! چرا؟ چون به خیال مدیریت باشگاه، او هنوز یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد.

ایرج عرب مدیر عامل باشگاه، چند روز قبل جمله‌ای قابل تامل گفت که حتی اگر از سر صداقت باشد، نشان دهنده بی مسئولیتی و بی عملی در راس باشگاه است. مدیر عامل باشگاه گفت که برانکو حتما می‌ماند و باشگاه به آن معنی که باید به فکر جانشین او باشد حتی پلن B هم ندارد! این نوع نگاه بیش از پیش نشان می‌دهد که در فصل گذشته اساسا همه تلاش‌هایی که منجر به موفقیت پرسپولیس شده اصولا از ناحیه نیمکت تیم بوده و مدیران باشگاه نقشی در این تئاتر نیک فرجام نداشته اند.
 
 
بدون تدبیر، بدون استعفا

حالا دو سه روزی می‌شود که هواداران فعال پرسپولیس در برابر دفتر باشگاه تحصن می‌کنند و عصبانیت خود را از مشی و رفتار مدیریت باشگاه نسبت به برانکو نشان می‌دهند و شعار «استعفا... استعفا» سر می‌دهند، موضوعی که در این سطح بی سابقه بوده است. در واقع شاید همه هواداران پرسپولیس به این نتیجه رسیده اند که وقتی باشگاه تلاش مشخصی برای پرداخت مطالبات مربی نمی‌کند و حمایت لازم را از خود نشان نمی‌دهد، برانکو حق داشته که از مدتی قبل به فکر جدایی از باشگاه بیفتد و برای آینده اش مسیر دیگری را دنبال کند. دیروز برانکو حتی راه‌های دسترسی مجازی به هواداران پرسپولیس را هم بست که نشان دهد تصمیمش به عمل رسیده تا بلکه مدیران باشگاه سراغ راه‌های منطقی و تدبیر لازم برای ادامه کار بروند، اما همچنان نشانه‌هایی مبنی بر قرار گرفتن باشگاه در ریل عقلانیت دیده نمی‌شود.

پرسپولیس از شکایت علیه برانکو و الاهلی عربستان حرف می‌زند در حالی که حتی کودکان هوادار این باشگاه متوجه اشتباه تیم حقوقی باشگاه در استناد به ماده ۱۷ شده اند. زمان به سرعت در حال سپری شدن است و سرخ‌ها هنوز وارد مرحله پیش فصل نشده اند و انگار نه انگار که باید از قهرمانی خود حراست کنند. حتی به نظر می‌آید جنگ قدرت نیز در باشگاه از حالت زیرپوستی خارج شده و علنی شده است چرا که یارکشی‌های واضحی از سوی مدیر عامل فعلی و برخی اعضای هیات مدیره دیده می‌شود.
 
 

با مشاهده واکنش‌های این روز‌های مدیران باشگاه، هر کسی می‌تواند با خود فکر کند که هدف از این رفتار‌ها فقط نابود کردن پرسپولیس است وگرنه این همه بی تدبیری چه معنایی می‌تواند داشته باشد. به نظر می‌آید مدیران باشگاه کاملا کنترل اوضاع را از دست داده اند و خود دنباله رو حوادث شده اند. ظاهرا ابتکار عمل در دست برخی پیشکسوتان جاه طلب، هواداران احساساتی و افراد مغرض افتاده که رفتارشان بیشتر به حکایت دوستی خاله خرسه شبیه است.

هر چند عملکرد و کارنامه برانکو قابل انکار و فراموشی نیست و در تاریخ ثبت شده، اما به هر حال زودتر از همه، مدیران باشگاه هستند که باید با این موضوع کنار بیایند و حتی به شکل رسمی و خیلی شیک از او تقدیر و تمجید کنند تا مربی بعدی هم که خیال به دست آوردن مدیریت فنی تیم را در سر می‌پروراند از عاقبت خود نترسد. در فوتبال دنیا سال هاست که چرخ مدیریت اختراع شده و نیازی نیست که مدیران ما هم دست به ابداع بزنند. درست است که برانکو رفته، اما پرسپولیسی که همگان معتقدند از برانکو بزرگتر است باید بماند.
 
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی