تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گزارش "دیدارنیوز" از سایه سنگین یک تردید؛

«برانکو ـ پرسپولیس» امروز معلوم می‌شود!

درست است که جسم برانکو در کرواسی است، اما به نظر می‌آید هوش و حواس او معطوف به تهران بوده و چند روزی است که برای بازگشت به پرسپولیس یا ترک آن دچار کلنجار ذهنی است.

کد خبر: ۲۷۶۹۹
۱۴:۲۴ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
دیدارنیوز ـ آرش راهبر: شاید از نگاه هواداران پرسپولیس، اقامت برانکو ایوانکوویچ در کرواسی یک جور استراحت کافی بعد از به دست آوردن دو عنوان قهرمانی در فصل گذشته لیگ و جام حذفی فوتبال ایران باشد و طولی نخواهد کشید که برانکو برای استارت یک فصل موفق دیگر به تهران بازگردد، اما در عالم واقع چنین به نظر می‌رسد که این شب‌ها خواب راحتی به چشمان سرمربی سرخ‌ها نرسیده است.

پرسپولیس در مقام مدافع عنوان قهرمانی، چند روزی است که در سرگردانی عجیبی به سر می‌برد و مدیران باشگاه هنوز نتوانسته اند جاده اصلی و درست را انتخاب کنند. برانکو هنوز در مرخصی پایان فصل به سر می‌برد و اوقاتش را با خانواده می‌گذراند در حالی که در چرخه فوتبال ایران، بقیه تیم‌ها به شدت در حال تلاشند جای پرسپولیس را بگیرند. از طرفی جنب و جوش‌ها در باشگاه سرخ‌ها ناکافی و نامطمئن به نظر می‌رسد. سوال بزرگ این است: آیا برانکو فصل بعد را هم در پرسپولیس خواهد ماند؟
 
 
برانکو ـ پرسپولیس، امروز معلوم می‌شود
 
 
غلبه بر تردید
 
درست است که جسم برانکو در کرواسی است، اما به نظر می‌آید هوش و حواس او معطوف به تهران بوده و چند روزی است که برای بازگشت به پرسپولیس یا ترک آن دچار کلنجار ذهنی است. برانکو هنوز یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، اما ماندن در باشگاه، مستلزم پرداخت دستمزد اوست و قانونا او می‌تواند به بهانه تاخیر در دریافت مبلغ قراردادش، زیر میز بازی بزند و سرنوشتش را در جای دیگری دنبال کند.

آخرین خبر‌ها حاکی از دودلی و تردید شدید برانکو تا دیشب است. از طرفی به شدت شیفته و دلبسته باشگاه پرسپولیس است و دوست دارد روند موفقیتش را ادامه دهد و از سوی دیگر مشکلات مدیریتی و از آن بدتر راه پرمخاطره انتقال مالی بین برانکو و باشگاه به شدت ذهن سرمربی را درگیر کرده است. اینطور که پیداست باشگاه بعد از تلاش‌های بسیار برای پرداخت بدهی خود به برانکو نهایتا از او خواسته که وکیلش را روانه تهران کند و مبلغ باقیمانده را به صورت نقد دریافت نماید، یک میلیون دلار پول نقد در یک چمدان...!

برانکو حالا بر سر دوراهی عشق و سرنوشت قرار گرفته و در این بین پیشنهاد وسوسه انگیز الاهلی عربستان نیز انتخاب را سخت‌تر از همیشه کرده است. امروز اخباری در فضای مجازی منتشر شد که پیشنهاد الاهلی ۴.۵ میلیون دلار است که البته با واقعیت فاصله دارد. مقامات آگاه صحبت از پیشنهاد ۲.۷ میلیون دلاری الاهلی به برانکو را تایید می‌کنند که رقم بسیار وسوسه انگیز و درشتی است. با این حال برانکو که حالا در منتهای عاقله مردی است خوب می‌داند که آخرین بار از لیگ عربستان اخراج شد و در باشگاه پرسپولیس بود که او دوباره توانست اعتبارش را بازیابد و افتخار کسب کند. موفقیت با پرسپولیس قطعا در زندگی پرفراز و نشیب برانکو نقطه بسیار مهمی است.
 
روز سرنوشت
 
آخرین اطلاعات حاکی از آن است که فردا یا شاید همین امروز برانکو تصمیم نهایی اش درباره بازگشت به ایران و ادامه کار با پرسپولیس و یا ترک این باشگاه را اعلام خواهد کرد. ظاهرا او از اینکه باشگاه نتوانسته راه مطمئنی برای پرداخت پول پیدا کند دلگیر و ملول است و همین ممکن است راه بازگشت را ببندد. باشگاه پرسپولیس این روز‌ها در تلاش است بیرانوند را به عنوان مهم‌ترین بازیکن خود حفظ کند و اینطور که پیداست پول خوبی به شماره یک خواهد داد، اما برای برانکو هنوز نسخه شفابخشی پیچیده نشده است. تا چند ساعت دیگر، اما مشخص می‌شود که نهایتا برانکو به اردوی سرخ‌ها برمی گردد یا مثل جام جهانی ۲۰۰۶ وداعی تلخ با فوتبال ایران خواهد داشت.   

  

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی