تیتر امروز

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی در گفتگو با آیت الله ایازی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟
اولین برنامه دیدار اندیشه با حضرت آیت الله ایازی

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی در گفتگو با آیت الله ایازی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟

در اولین برنامه «دیدار اندیشه»، حسین جعفری به شهر قم رفته و گفتگویی جالب و شنیدنی با آیت الله ایازی از مدرسین و محققین و اندیشه ورزان حوزه علمیه در قم داشته، که در ادامه می‌خوانید.
یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها
مطبوعات جهان درباره سقوط بالگرد حامل رئیسی و همراهان چه گفتند

یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها

سانحه سقوط منجر به درگذشت حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و همراهان، علاوه بر انتظار حدود ده ساعته و واکنش‌های داخلی، بازخورد خبری در سطح جهان را هم به دنبال داشت
اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)
از چشم جهان (۱۵۱)

اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)

در قسمت اول مقاله «اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد» به دو مساله اشاره شد و در این مطلب، سه مساله راهبردی دیگر و پایانی را می‌خوانید.

جدیدترین اظهارات بطحائی درباره اصلاح حقوق دانشجومعلمان

وزیرآموزش و پرورش از مثبت بودن نظر سازمان امور اداری استخدامی نسبت به اصلاح حقوق دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی خبر داد.

کد خبر: ۲۷۱۱۹
۱۱:۲۳ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۸

دیدارنیوز - سیدمحمد بطحایی با اشاره به موضوع اصلاح حقوق دانشجومعلمان در توییتر خود نوشت: ‏ «در آخرین روز قبل از تعطیلات در جلسه ای با حضور رئیس محترم و همکاران سازمان امور اداری استخدامی، موضوع اصلاح حقوق همکاران جوانم در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی را بررسی کردیم و با نظر مثبت جناب انصاری امیدوارم بزودی نتیجه مورد نظر بدست آید.»

طی چند هفته گذشته عدم افزایش حقوق دانشجومعلمان متناسب با سایر کارمندان دولت و معلمان رسمی مشغول به کار در آموزش و پرورش اعتراضاتی را در پی داشت تا اینکه معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در آخرین روز اردیبهشت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «دانشجو معلمانی که در حال حاضر در دانشگاه‌های فرهنگیان و شهیدرجایی به تحصیل اشتغال دارند، حقوق آنان براساس ماده (۶) قانون متعهدین خدمت به وزارت آموزش و پرورش تعیین می‌شود. با این وجود و در خصوص امکان تسری مفاد بند (ی) تبصره (۱۲) قانون بودجه سال ۱۳۹۸ به افزایش حقوق این عزیزان، مکاتبات و استعلامات لازم از سازمان اداری و استخدامی کشور انجام شده و موضوع مورد پیگیری وزیر محترم آموزش و پرورش قرار دارد.»

همچنین در روز پنجم خردادماه، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش از ترمیم حقوق دانشجومعلمان خبر داده و گفته بود: «با پیگیری‌های انجام‌شده از سوی وزیر آموزش‌وپرورش و نظر مساعد سازمان اداری و استخدامی کشور، بند ۷ مصوبه افزایش حقوق سال جاری در خصوص دانشجو معلمان اعمال می‌شود.»
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی