تیتر امروز

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...
از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
وزیر اقتصاد:

فقط یک سوم منابع بودجه ای دولت به نفت وابسته است

وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: بر اساس برنامه ریزی ها، سهم درآمدهای نفتی کشور در سال ۱۳۹۷ به یک سوم رقم کل منابع عمومی دولت کاهش یافته است.

کد خبر: ۲۲۷۸۲
۱۳:۵۱ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۸

دیدارنیوز- «فرهاد دژپسند» در حاشیه بازدید از معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور اضافه کرد: افزایش سهم درآمدهای نفتی به این معنی است که سایر درآمدها، مثل مالیات، سهام و بهره مالکانه در سال ۹۸، دو برابر درآمد نفتی کشور خواهد بود.

وی افزود: این عملکرد، نشان از حرکت دولت به سمت سالم سازی بودجه، تامین درآمدها و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و بودجه ریزی بدون تکیه بر درآمدهای نفتی است.

وزیر اقتصاد همچنین از پرداخت کامل حقوق و مزایای کارکنان دولتی که از محل بودجه عمومی، حقوق دریافت می کنند، خبر داد. وی اضافه کرد: این در شرایطی که خیلی از منتقدان، فکر می کردند دولت نمی تواند از عهده این کار بر بیاید، معنای ویژه ای داشته و بسیار با ارزش است.

وزیر اقتصاد اعلام کرد: همچنین در کنار حقوق کارکنان دولت، پارسال ۴۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبارات عمرانی قانون بودجه نیز، اعم از نقد و اوراق خزانه، پرداخت شد.

دژپسند افزود: این موضوع هم در این شرایط، گواه خوبی است بر اینکه دولت به رغم تنگناها، توجه خاصی به اتمام طرح های عمرانی دارد.

دژپسند ادامه داد: یک نکته جالب و درخشان دیگر اینکه، خیلی از تحلیلگران که موضع انتقادی نسبت به دولت دارند، قایل بر این بودند که دولت نمی تواند اسناد خزانه را سر موعد، نقد کند ولی بر اساس گزارش خزانه دار کل کشور، حتی برخی اوراق، یک روز زودتر از موعد، تسویه شد و موردی نداریم که یک ساعت، در موعد بازپرداخت، تاخیر افتاده باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی