تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

آزادراه تبریز-زنجان بازگشایی شد

سرپرست پلیس راه آذربایجان شرقی با بیان این که تردد در کلیه محورهای مواصلاتی استان برقرار است، گفت: این آزاد راه، شب گذشته به صورت مقطعی مسدود شده بود که ساعت ۴ بامداد به طور کامل تخلیه شد.

کد خبر: ۲۲۷۳۲
۱۰:۵۹ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۷

دیدارنیوز - سرهنگ رضا کریمی نژاد در تشریح این خبر اظهار کرد: تردد در کلیه محورهای مواصلاتی استان اعم از آزاد راه، بزرگراه و راه‌های اصلی برقرار است و در حال حاضر در هیچ محوری بارش نداریم، اما تردد در گردنه‌ها و ارتفاعات به سختی و به کندی صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه رانندگان تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند، بیان کرد: تردد در گردنه‌ها و ارتفاعات تنها با به همراه داشتن زنجیر چرخ، امکان‌پذیر است.

وی در پایان با ارایه توصیه هایی به رانندگان، خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود رانندگان و سرنشینان عقب و جلو خودرو بستن کمربند ایمنی را فراموش نکرده و با رعایت سرعت مطمئنه حرکت کنند.

کریمی نژاد متذکر شد: رانندگان و مسافران قبل از سفر برای اطلاع از وضعیت جوی و راه‌ها با مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان به شماره 34477800 که به صورت ۲۴ ساعته فعال است، تماس حاصل کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی