تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.

عذرخواهی فرماندار پاکدشت به خاطر حذف پرچم اسرائیل و آمریکا

فرماندار شهرستان پاکدشت طی بیانیه ای از مردم بابت حذف نقشه آمریکا و اسرائیل از کف خیابان طلب حلالیت کرد. بر اساس این گزارش، پرچم آمریکا و اسرائیل به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مقابل فرمانداری پاکدشت طراحی شده بود، که توسط مردم لگدمال شود و به دستور فرماندار این شهرستان حذف شد.

کد خبر: ۲۱۱۲۱
۱۸:۲۸ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۷

دیدارنیوز - به گزارش روابط عمومی فرمانداری پاکدشت، هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت طی بیانیه ای از مردم بابت حذف نقشه آمریکا و رژیم صهیونیستی از کف خیابان طلب حلالیت کرد، متن این پیام به شرح زیر است:

« بسم الله الرحمن الرحیم

وحدت کلمه، رمز پیروزی ملت ایران در مراحل مختلف بوده و امروز نیز مهم ترین وسیله ملت ما برای مقابله با تحریک ها و توطئه هاست.(مقام معظم رهبری)

محضر مردم شریف و خانواده های معظم شهداء و ایثارگران و دلسوزان انقلاب اسلامی در شهرستان پاکدشت

با عرض سلام و ادب

با عنایت به این که در چند روز اخیر موضوعاتی در خصوص استکبار ستیزی در شهرستان اتفاق افتاد، که موجب تکدر خاطر دلسوزان نظام و انقلاب گردید، در راستای تحقق سخنان مقام معظم رهبری با محوریت منویات معظم له در بیانیه گام دوم انقلاب و به منظور حفظ وحدت و برادری و آرامش عمومی و جلوگیری از سوء استفاده عناصر معاند و بدخواهان ملت ولایتمدار ایران ، بدین وسیله از عموم علاقمندان به نظام و انقلاب اسلامی دعوت می کنم با پرهیز از ایجاد تفرقه، در کنار یکدیگر موجبات انسجام بیشتر برای خدمت شایسته به مردم و رفع مشکلات معیشتی آنها و ایجاد بستر لازم برای آبادانی شهرستان را فراهم نماییم.

رجاء واثق دارم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایت کار و فرزند ناخلفش اسرائیل غاصب همچون گذشته مقهور عظمت ملت ایران خواهند بود.

فرزندان شما در فرمانداری شهرستان همانند دیگر نهادهای انقلابی کمال نفرت و انزجار خود را از آمریکای جهانخوار و مستکبرین عالم اعلام می دارند و اگر این فرزند معذور موجب تکدر خاطر خانواده معزز شهدا شده است می خواهم که فرزند خود را حلال کنند.

سرباز کوچک نظام و انقلاب 

هادی تمهیدی 

فرماندار شهرستان پاکدشت»

بر اساس این گزارش، پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی توسط تعدادی از افراد به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مقابل فرمانداری پاکدشت طراحی شده بود، که توسط مردم لگدمال شود و به دستور فرماندار این شهرستان حذف شد.
منبع: انتخاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
0
0
به این میگن ذات در هم بر هم
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی