تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

مصدومیت ۵ دانش آموز بر اثر تصادف در بابل

News Image Lead

رئیس اورژانس بابل از مصدومیت ۵ دانش آموز در اثر تصادف در کمربندی امیرکلای بابل خبر داد.

کد خبر: ۱۹۶۰۵
۱۵:۱۸ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
دیدارنیوز - ابوالقاسم لعلی در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: طی تماس با مرکز اورژانس بابل در ساعت ۷ و ۴۴ دقیقه مبنی بر تصادف یک دستگاه خودرو پراید و وانت‌نیسان در کمربندی امیرکلا و مصدومیت ۵ دانش‌آموز گزارش شد.

وی افزود: پس از بررسی در صحنه، تکنسین‌های پایگاه اورژانس امیرکلا ۵ دانش‌آموز با علائم ضرب‌دیدگی سر و بدن را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.

مجید سلیمانی، مسئول روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی بابل نیز در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: صبح امروز در ساعت ۸ و ۴۰ دقیقه ۵ دانش‌آموز مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند.

وی افزود: در حال حاضر حال عمومی دانش‌آموزان با رده سنی ۸ ،۸ ،۸ ،۱۲ ،۱۳ سال خوب بوده و فقط یکی از دانش‌آموزان ۱۲ سال در زیر چانه خود پارگی داشته که تحت نظر پزشک معالج قرار گرفته است پیش‌بینی می‌شود با توجه به وضعیت دانش‌آموزان، تا چند ساعت آینده همه آنها مرخص شوند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی