امیر دبیری مهر در یادداشتی با عنوان «سخاوت سخیف و تشت رسوایی نوانقلابیهای بیمایه» به ماجرای بازگشت سلبریتیها به رسانه به ظاهر ملی پس از ریزش مخاطب آن اشاره کرده و نوشته است: این یعنی شکست توام با شرمساری با پرداخت هزینه گزاف از بیت المال و افتادن تشت رسوایی وسط جام جم.
دیدارنیوز _ امیر دبیری مهر: برکشیدگان قدرت در چند سال اخیر بهویژه در رسانه ملی وقتی کسب شهوت قدرت و ثروت مست شان کرده بود از آنجا که فاقد حداقلهای دانش و هنر و تجربه و مدیریت بودند به گذشتگان تاختند که سلبریتیها مشتی افراد سخیف و مبتذل هستند که مدیران و برنامه سازان قبلی با توسل به آنها به جذب مخاطب میپرداختند.
به نظر این نوکیسهگان، جذب مخاطب آنقدر مهم نیست که پای سلبریتیها به رسانه باز شود وهمین که رسانه بتواند ۱۰ درصد پایگاه طبقاتی هسته سخت قدرت را راضی نگه دارد کافی است.
با ریزش سهمگین مخاطب و بی اثر شدن رسانه و تذکر شدید یک مقام عالی رتبه مبنی بر کاهش مخاطب، این نوباوگان بیتجربه و تازه به دوران رسیده مجددا به همان سلبریتیهای سخیف! متوسل شدند. اما این بار به سلبریتیهای دسته چندم با حق القدمهای چند صد میلیونی. این یعنی شکست توام با شرمساری با پرداخت هزینه گزاف از بیت المال و افتادن تشت رسوایی وسط جام جم.
دو راه بیشتر برای این شکست خوردگان پر مدعا باقی نمانده؛
۱- استعفای دسته جمعی و رها کردن رسانه.
۲- عزل سر حلقههای پایداری چی و نظامی در رسانه و سپردن کار به کاردانان رسانه برای جمع کردن وضع ناجور پیش آمده وگرنه با این خاصه خرجیها آب رفته به جوی بازنخواهد گشت.