تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
مدیر پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی:

یخبندان و برف در راه آذربایجان شرقی است

مدیر پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با اعلام اینکه از یکشنبه به طور همزمان یک سامانه بارشی و یک سامانه سرد وارد استان می‌شود، گفت: کاهش هشت تا ۱۵ درجه‌ای دما را خواهیم داشت.

کد خبر: ۱۶۱۰۷۱
۱۳:۲۹ - ۲۳ دی ۱۴۰۲

یخبندان و برف در راه آذربایجان شرقی است

دیدارنیوز: مدیر پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با اعلام اینکه از یکشنبه به طور همزمان یک سامانه بارشی و یک سامانه سرد وارد استان می‌شود، گفت: کاهش هشت تا ۱۵ درجه‌ای دما را خواهیم داشت.

محمد امیدفر روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اشاره به اینکه فعالیت سامانه بارشی در کلیبر، اهر، هریس، هوراند، سراب، بستان آباد، هشترود، چاراویماق و مراغه شدیدتر خواهد بود، نسبت به کولاک برف و اختلال در تردد به ویژه در محور‌های کوهستانی هشدار داد.

وی با اشاره به اینکه همراه با فعالیت سامانه بارشی یک سامانه سرد هم وارد آذربایجان شرقی می‌شود، پیش بینی کرد: دمای هوای استان به طور متوسط ۱۰ درجه سانتی گراد کاهش یابد.

وی دمای حال حاضر تبریز را ۶ درجه سانتی گراد بالای صفر اعلام کرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بیشینه دمای استان در کلیبر با ۱۳ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما در هریس با ۲ درجه سانتی گراد زیر صفر گزارش شده است.

امیدفر با اعلام اینکه در زمان حاضر شاهد بارش‌های پراکنده در برخی نقاط استان هستیم، گفت: سامانه بارشی که از فردا استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد از روز دوشنبه تضعیف می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی