تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.
راستینه، نماینده مجلس درباره اظهارات یک فعال رسانه‌ای در صداوسیما مطرح کرد

مملکت مال ۸۵ میلیون ایرانی است؛ «او را نمی‌شناسم»

اظهارات بحث‌برانگیز یک فعال رسانه‌ای در صداوسیمای جمهوری اسلامی مبنی بر اینکه «مملکت مال حزب‌اللهی‌هاست» بازتاب زیادی در رسانه‌ها و فضای مجازی داشته و یک نماینده مجلس در این ارتباط گفته که مملکت مال ۸۵ میلیون ایرانی است.

کد خبر: ۱۵۸۲۷۸
۲۰:۱۱ - ۱۷ آبان ۱۴۰۲

مملکت مال ۸۵ میلیون ایرانی است

دیدارنیوز: سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «مملکت متعلق به ۸۵ میلیون ایرانی عاشق سرزمین و خاک است که البته دارای تضارب افکار و تفاوت سلیقه هستند و با هم اختلاف نظر دارند» اظهار کرد: همه بچه حزب الهی‌ها خود را نوکر ۸۵ میلیون جمعیت ایرانی عاشق ایران می‌دانند.

احمد راستینه، با تاکید بر اینکه آنچه سبب پیروزی انقلاب اسلامی و ایستادگی همه ارکان ملت ایران پای آرمان‌ها و فریاد‌ها و شعار‌های حضرت امام خمینی (ره) شد، وحدت، همبستگی و کنار هم قرار گرفتن تک تک اجزای ملت ایران بود، گفت: آنچه که دفاع مقدس ما را پیش برد، حضور چهره‌های مختلف و خلق صحنه‌هایی بود که انسان از دیدن آن‌ها متحیر می‌شود؛ چهره‌هایی که اصلاً مشخص نبود که حزب‌الهی هستند یا خیر و انسان تصوری درباره آن‌ها نداشت، به مقام شهادت رسیدند و تاریخ با شکوه دفاع مقدس را رقم زدند.

وی ادامه داد: چه بسیار افرادی بودند که در ظاهر به آن‌ها نمی‌توان حزب الهی گفت، اما در جنگ نابرابر جبهه مقاومت با جبهه عبری- عربی در تولید داعش تکفیری به جبهه مقاومت پیوستند و در سوریه حضور پیدا کردند و حتی شهید شدند و چه بسیار انسان‌هایی که ظاهراً حزب الهی نیستند، اما در واقعیت دل در گروی انقلاب اسلامی دارند و برای پیروزی‌های انقلاب شادی می‌کنند و برای آسیب‌هایی که بر کشور و انقلاب وارد می‌شود، اشک می‌ریزند. در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم نیز صحنه‌های بی نظیری را از حضور همه سلایق سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مشاهده کردیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه «مملکت برای تک تک اعضای مردم مستقر در سرزمین و آن‌هایی است که قلب‌شان به عشق ایران اسلامی می‌تپد»، اظهار کرد: مملکت متعلق به همه انسان‌هایی است که پای شادی‌های کشور خندیدند و شاد بودند و پای ناراحتی‌ها و غصه‌های کشور گریه کردند و ناراحت بودند؛ مملکت برای تک تک عناصری است که برای سربلندی ایران اسلامی در میادین ورزشی و میدان‌های هنر، تئاتر و سینما و میدان‌های فکر و اندیشه در تضارب افکار و اندیشه حضور داشتند و از کشور دفاع کردند. مملکت متعلق به ۸۵ میلیون ایرانی عاشق سرزمین و خاک است که البته دارای تضارب افکار و تفاوت سلیقه هستند و با هم اختلاف نظر دارند و همه بچه حزب الهی‌ها نیز خود را نوکر ۸۵ میلیون جمعیت ایرانی عاشق ایران می‌دانند.

راستینه در ادامه با تاکید بر لزوم پرهیز از طرح مطالبی در نادیده گرفتن همه افکار در کشور به ویژه در ماه‌های منتهی به برگزاری یک انتخابات، در واکنش به طرح اظهاراتی از سوی مهمان یکی از برنامه‌های تلویزیونی و بیان اینکه «مملکت برای حزب اللهی‌ها است»، تاکید کرد: اساساً کاری به شخصی که چنین مطلبی را بیان کرده است ندارم و او را نمی‌شناسم، اما ماهیت و هویت صدا وسیما ایجاد همبستگی ملی است؛ صدا و سیما باید همان‌طور که در سال‌های قبل به درستی عمل کرد، در ایجاد وحدت و همبستگی ملی و حضور یکپارچه ملت برای ایفای نقش در انتخابات پیش رو تلاش کند و این صحنه را شکل دهد؛ ایجاد تفرقه، اختلاف و گسل میان مردم با سلایق مختلف در جامعه زیبنده و درست نیست و معتقدم که زیبایی جامعه به تضارب افکار و اختلاف سلایق است؛ در عین حال معتقدم که روح حاکم بر جامعه ایرانی - اسلامی ما روح دینی و معنوی است و مهمترین مولفه برای رسیدن به آینده‌ای بهتر برای ایران اسلامی، همبستگی و یکپارچگی ملی است.

مطلب مرتبط:

«مملکت» فقط متعلق به «حزب الهی‌ها» نیست

صالحی: رسانه ملی را رسانه حزبی و جریانی نکنیم

ما و حزب اللهی‌ها

ما فرزندان ایرانیم

مملکت ملک طِلق کسی نیست

صداوسیما: موضع مهمانان الزاما موضع ما نیست

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی