تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.
واکنش یک نماینده مجلس به اظهارات منصوره معصومی‌اصل

مملکت ملک طِلق کسی نیست

پس از اظهارات اخیر منصوره معصومی‌اصل، فعال رسانه‌ای که بحث‌های فراوانی به راه انداخته، سمیه رفیعی، نماینده تهران در مجلس گفت: مملکت ملک طلق کسی نیست، مملکت برای همه کسانی است که ریشه در این آب و خاک دارند، دلشان برای این آب و خاک می‌تپد و ایران را به خاطر خود ایران دوست دارند که این نکته مهمی است. به نظرم تلویزیون مهمان‌هایی که بخواهند در آنتن زنده تلویزیون صرفاً هیجانات خود را خالی کنند را دعوت نکند.

کد خبر: ۱۵۸۱۶۷
۱۸:۳۵ - ۱۵ آبان ۱۴۰۲

نماینده مجلس: مملکت ملک طِلق کسی نیست

دیدارنیوز: یک نماینده مجلس در واکنش به اظهارات اخیر یک فعال رسانه‌ای که گفته بود «مملکت مال حزب اللهی‌هاست» گفت: صداوسیما در انتخاب مهمان‌هایش دقت بیشتری کند.

به نقل از خانه ملت، عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از عملکرد خوب صداوسیما در پوشش حوادث غزه و مسئله فلسطین که باعث ایجاد یک وحدت و همدلی در کشور شده، اظهارات یکی از مهمانان اخیر صداوسیما را در تضاد با این وحدت خواند و گفت: کاش تلویزیون در دعوت مهمان‌ها و تریبون دادن به آن‌ها دقت بیشتری داشته باشد. لازم است به صراحت عرض کنم که مملکت ملک طلق کسی نیست، مملکت برای همه کسانی است که ریشه در این آب و خاک دارند و دلشان برای این آب و خاک می‌تپد.

سمیه رفیعی، نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی عملکرد صداوسیما در حوزه مسئله فلسطین و جنگ غزه را قابل قبول و تقدیر خواند و گفت: صداوسیما از ابتدا سعی کرد هم اخبار جنگ را پوشش دهد و هم آیتم‌های ویژه‌ای در بخش‌های خبری برای مخابره و اطلاع‌رسانی اخبار غزه قرار داده و برنامه‌های تحلیلی مختلف تدارک دیده بود بود که از این حیث واقعاً جای تشکر دارد.

وی تاکید کرد: حرکت صداوسیما در موضوع حوادث غزه که باعث ایجاد یک وحدت و همدلی در مقابله با ظلم و زیاده‌خواهی اسرائیل شد، قابل تقدیر است و کسی نمی‌تواند در این زمینه به آن نقد منفی کند.

رفیعی با اشاره به اظهارات یکی از مهمانان اخیر صداوسیما که در تضاد با همدلی ایجاد شده و وحدت ملی است، تصریح کرد: اما کاش در دعوت مهمان‌ها و تریبون دادن به آن‌ها دقت بیشتری داشته باشد. لازم است به صراحت عرض کنم که مملکت ملک طلق کسی نیست، مملکت برای همه کسانی است که ریشه در این آب و خاک دارند، دلشان برای این آب و خاک می‌تپد و ایران را به خاطر خود ایران دوست دارند که این نکته مهمی است.

این نماینده مجلس با تاکید مجدد بر اینکه صداوسیما باید در انتخاب مهمان‌هایش کمی دقت کند، اضافه کرد: به نظرم تلویزیون مهمان‌هایی که بخواهند در آنتن زنده تلویزیون صرفاً هیجانات خود را خالی کنند را دعوت نکند.

رفیعی در پایان با اشاره به اینکه امسال سال انتخابات است و همه اهتمام مجلس و دولت ارتقاء بحث سرمایه اجتماعی و مشارکت مردم در انتخابات است، عنوان کرد: بنابراین هر اظهار نظر، رفتار و عملکردی که بخواهد خدشه‌ای به این هدف وارد کند، کاملاً محکوم است و باید با او برخورد شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی