تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.
در واکنش به استیضاح ظریف

کولایی: برخی به خوبی نشان دادند چه اندازه با شفافیت مخالفند

یک استاد دانشگاه معتقد است که برای برخی گروه‌ها نه تنها منافع مردم و مصالح ملی موضوعیت ندارد، بلکه از هر ابزاری برای رسیدن به اهداف خود بهره می‌گیرند که یکی از آنها استیضاح است.

کد خبر: ۱۵۵۷۱
۱۰:۵۵ - ۱۰ آذر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - دکتر الهه کولایی درباره دلیل هجمه های اخیر به محمدجواد ظریف در فضای حقیقی و مجازی گفت: دو لبه قیچی در داخل و خارج اصلاح و بقای نظام را هدف گرفته‌ و بی‌تدبیری و ناامیدکردن مردم هم به آن اضافه می‌شود. از این رو، در میانه مشکلات داخلی و خارجی, سیاست خارجی عرصه‌ای است که تاثیری مستقیم و فوری بر روند مسایل داخلی دارد. آنچه پیداست، دولت روحانی و ظریف عادی‌سازی روابط با جهان را هدف قرار داده و برای تحقق آن به سختی می کوشند، اما این تلاش منافع گروه های اندکی را در داخل به خطر انداخته که با شفافیت و روشن کردن ابعاد فعالیت‌های اقتصادی خود مخالف هستند.

این استاد دانشگاه افزود: آنها در جریان تصویب لایحه‌های شفاف‌سازی از سوی دولت که FATF خوانده می‌شود، به خوبی نشان دادند تا چه اندازه با شفافیت و آشکارشدن فعالیت‌های اقتصادی  مخالف هستند و زمانی که ظریف بر موضوعپولشویی اصرار ورزید، ابزارهای جدیدی را برای متوقف کردن دولت مورد استفاده قراردادند.

وی بیان کرد: برای این گروه‌ها نه تنها منافع مردم و مصالح ملی موضوعیت ندارد، بلکه از هر ابزاری برای رسیدن به اهداف خود بهره میگیرند که یکی از آنها استیضاح است. بنابراین، در این شرایط احزاب سیاسی و نهادهای مدنی باید از تمامی ابزارها و امکانات خود برای پشتیبانی از ادامه این سیاست در دولت استفاده کنند. همان‌گونه که شاهد هستیم کمپین‌هایی در حمایت از دکتر ظریف به راه افتاده و در حال گسترش هستند، ولی احزاب سیاسی باید با این موضوع فعالتر برخورد کنند.
منبع: جماران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی