تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

دیدار مدیرعامل موسسه خیریه نیک گامان و خیر ارشد با مددجویان آسیب‌دیده خوی

اشکان تقی پور، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور همراه با خیر ارشد این موسسه با مددجویان آسیب دیده از زلزله شهرستان خوی استان آذربایجان غربی دیدار کردند.

کد خبر: ۱۴۹۲۲۳
۱۹:۱۱ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲

موسسه

دیدارنیوز: مدیرعامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید و عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور به همراه خیر ارشد موسسه در ادامه کمک رسانی در فاز کوتاه مدت و آغاز فاز بلندمدت از مددجویان آسیب دیده از زلزله شهرستان خوی استان آذربایجان غربی دیدار کردند.

اشکان تقی پور، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، روز ۱۷ اردیبشت‌ماه ۱۴۰۲ در سفر به شهرستان آسیب دیده از زلزله‌ی خوی گفت: موسسه خیریه نیک گامان از ابتدای زلزله خوی با مجوز جمعیت هلال احمر و هماهنگی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و سازمان بهزیستی کشور وظیفه خدمت رسانی به مددجویان بهزیستی آسیب دیده از زلزله را تقبل کرد.

معتمد و عضو شورای مرکزی مشارکت‌های مردمی  سازمان بهزیستی کشور افزود: در همین راستا موسسه خیریه نیک  گامان در فاز کوتاه مدت و حوزه‌ی کمک معیشتی با حضور میدانی در منطقه تعداد ۱۳۰۰ بن کارت تهیه اقلام ضروری و مواد غذایی و بخشی از هزینه‌های فوری درمانی و توانبخشی مددجویان را جمعا به مبلغ ۳۵ میلیارد ریال به شکل کاملا مردم نهاد و با نظارت سازمان بهزیستی و تایید و نیازسنجیٍ مددکاران موسسه خیریه نیک گامان و مددکاران بهزیستی به مددجویان ارائه کرد.

چهره ماندگار مدرسه سازی کشور در سال ۱۳۹۹ و عضو هیئت مدیره شبکه ملی موسسات خیریه و نیکوکاری اضافه کرد: در سفر اخیر به همراه خیر ارشد و همچنین مدیر واحد ایده و پردازش موسسه به شهرستان خوی  تعداد ۳۰ بن کارت ۱۵ میلیون ریالی برای ارائه به مددجویان آماده شد و همچنین با مشورت مددکاران و مدیران اداره کل بهزیستی استان آذربایجان غربی و معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی کشور مقرر شد نیاز‌های زیربنایی فاز بلند مدت در منطقه جهت اولویت بندی و اجرا به موسسه معرفی گردد.

عضو هیئت موسس و هیئت امنای کانون حمایت از مراکز شبه خانواده کشور افزود: بازدید از مراکز شبه خانواده آسیب دیده از زلزله و منازل تخریبی تعدادی از مددجویان  کرامتمند بهزیستی بر حسب اولویت‌ها در شاخص‌های نیازمندی در بحران و رفع نیاز‌های ایشان از دیگر ره‌آورد‌های این سفر یک روزه بود.

موسسه

موسسه

موسسه

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی