تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

اوسطی: ساخت مسکن مطابق با وعده دولت پیش نمی‌رود

در شرایطی که پس از افشای ماجرای جنجالی واگذاری خودروهای شاسی بلند به تعدادی از نمایندگان مجلس، اعتراض آنها به اقدامات دولت سیزدهم را بیشتر و علنی‌تر کرده، پرویز اوسطی، نماینده قروه و دهگلان در مجلس اعلام کرد که ساخت یک میلیون مسکن در سال مطابق با وعده دولت رئیسی پیش نمی‌رود.

کد خبر: ۱۴۹۲۱۲
۱۷:۱۹ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲

اوسطی: ساخت مسکن مطابق با وعده دولت پیش نمی‌رود

دیدارنیوز: نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس گفت: متاسفانه انسجام و هماهنگی لازم برای اجرای پروژه ملی و بسیار عظیم طرح نهضت مسکن و ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی میان دستگاه‌ها مشاهده نمی‌شود و این امر نه تنها در حوزه انتخابیه بنده، بلکه در سایر استان‍‌ها نیز ایراداتی در مسیر اجرای این پروژه وجود داشته و مطابق برنامه و وعده دولت پیش نمی‌روند.

پرویز اوسطی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت اجرای قانون جهش تولید مسکن در حوزه انتخابیه خود گفت: در شهرستان‌های قروه و دهگلان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن علی رغم دشواری تامین زمین در استان کردستان، زمین تامین کردیم، اما در مرحله اجرا با مشکلاتی مواجه هستیم.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ناهماهنگی دستگاه‌ها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، افزود: در فاز اول به میزان متقاضیان مسکن زمین تامین شده است، اما متاسفانه در فاز بعدی به دلیل بروکراسی دستگاه‌هایی نظیر وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان‌ها و شهرداری‌ها و ... و همچنین وجود برخی ناهماهنگی‌ها، با مشکل مواجه هستیم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: متاسفانه انسجام و هماهنگی لازم برای اجرای پروژه ملی و بسیار عظیم طرح نهضت مسکن و ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی میان دستگاه‌ها مشاهده نمی‌شود و این امر نه تنها در حوزه انتخابیه بنده، بلکه در سایر استان‍‌ها نیز ایراداتی در مسیر اجرای این پروژه وجود داشته و مطابق برنامه و وعده دولت پیش نمی‌روند از این رو مردم نیز گله‌مند هستند و انتظار متقاضیان و نمایندگان مردم برآورده نشده است.

به نقل از خانه ملت، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: با توجه به اینکه گزارش‌ها از میزان اجرای طرح نهضت ملی مسکن به صورت مرتب به کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود لذا انتظار داریم کمیسیون عمران و مجلس به صورت جدی ورود کنند تا اجرای پروژه‌ها تسریع شده و قانون جهش تولید مسکن که یک قانون خوب و مورد نیاز مردم است، در مسیر اجرا با مشکل مواجه نشود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی