تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

اقدام بحث‌برانگیز قلعه‌نویی؛ چرا «بیرانوند» خط خورد؟

علیرضا بیرانوند و شجاع خلیل‌زاده دو بازیکن اصلی تیم ملی فوتبال ایران مقابل روسیه، در دیدار دوستانه برابر کنیا در لیست قلعه‌نویی حضور نداشتند؛ اتفاقی که به ویژه درباره بیرانوند سوال‌برانگیز بود.

کد خبر: ۱۴۷۲۵۳
۱۰:۵۵ - ۰۹ فروردين ۱۴۰۲

اقدام بحث‌برانگیز قلعه‌نویی؛ چرا «بیرانوند» خط خورد؟

دیدارنیوز: علیرضا بیرانوند سنگربان اول تیم ملی جایی در بین نفرات تیم برای بازی با کنیا نداشت.

مطابق انتظار امیرقلعه نویی هم مثل سرمربیان قبلی تیم ملی علیرضا بیرانوند را به عنوان گلر اول خود انتخاب کرد و در بازی مقابل روسیه که اکثر نفرات اصلی تیم ملی به میدان رفتند، بیرانوند هم درون چارچوب قرار گرفت.

با این حال در بازی مقابل کنیا که با برتری تیم ملی به پایان رسید، پیام نیازمند و سیدحسین حسینی درون دروازه تیم ملی قرار گرفتند و خبری از حضور بیرانوند نبود. قلعه نویی علیرضا را از لیست بازی مقابل کنیا خط زد و قصد داشت ضمن استراحت دادن به بیرانوند، بقیه گلر‌های تیمش را هم محک بزند.

مطلب مرتبط:

ایران ۲ - کنیا ۱؛ اولین برد «ژنرال» با درخشش رامین و هدیه ماتاسی!

ترکیب تیم‌ملی برابر کنیا؛ نیازمند درون دروازه

آنطور که شنیدیم قلعه نویی قبل از اعلام لیست بازی به صورت خصوصی با بیرانوند به گفتگو پرداخت و به او اعلام کرد که می‌خواهد در بازی با کنیا به او استراحت بدهد و سایر دروازه‌بان‌های تیم ملی را هم تست کند.

سرمربی تیم ملی همچنین در توضیح خط زدن نام بیرانوند برای این بازی هم به فوق ستاره پرسپولیس و تیم ملی گفت دوست ندارد او با این سابقه و اعتبار روی نیمکت بنشیند و ترجیح می‌دهد بیرانوند به صورت کامل استراحت کند و فضا برای حضور گلر‌های جوان‌تر و کم‌تجربه‌تر باز شود. بیرانوند هم ضمن تشکر از قلعه نویی اعلام کرد هر تصمیمی بگیرد به آن احترام خواهد گذاشت و همواره آماده بازی برای تیم ملی خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی