تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
 گفت‌وگوی بی‌تعارف دیدار با بیژن بیرنگ درباره زن، زندگی و ایران

بیرنگ: زن را حذف کنیم یعنی وطن را حذف کردیم/ درون من بیرنگ است/ از من پشیمان‌تر‌ها زیادند/ جمعا ۵ سال برنامه ساختم

برای بینندگان تلویزیون در دهه‌های ۶۰ و ۷۰، نام بیژن بیرنگ یادآور روز‌های اوج در جذب مخاطبان میلیونی است، روز‌هایی که از آن‌ها تنها خاطرات شیرین باقی مانده. در گفت‌وگوی دیدار در مورد امروز و دیروز هم‌صحبت شدیم.

کد خبر: ۱۴۶۸۳۶
۱۷:۰۰ - ۰۲ فروردين ۱۴۰۲

بیژن بیرنگ دیدار نیوز

 

دیدارنیوز ـ آرش راهبر: نمی‌دانم از آن نیمه یک روز تابستان که بیژن بیرنگ، ناگهان از راه رسید و از همان دقیقه اول دل همه ما را ربود و دکور ما را به هم ریخت و بعد سفره دلش را پهن کرد، چه اوضاعی بر ما گذشت که این گفت‌و‌گوی جذاب و شنیدنی را نتوانستیم منتشر کنیم. شاید هم باید این روزهای ناخوشایند می‌گذشت و بهار از راه می‌رسید تا حرف‌های آقای بیرنگ، رنگ و لعاب بیشتری به خود می‌گرفت و برای ما عمیق‌تر می‌شد.

گفت‌و‌گوی خانم فرهادی با بیژن بیرنگ خیلی قبل از آنکه موضوع «زنان» تبدیل به فریاد در خیابان‌ها شود، در استودیوی دیدار ضبط شد و کارگردان موفق و محبوب تلویزیون در مورد خیلی چیزها حرف زد که در بیشتر آنها «زن» نقش اصلی را داشت. آقای بیرنگ در این گفت‌و‌گو به تفصیل موقعیت زن را در جغرافیای ذهنش توضیح داد و از روزهای آشنایی‌اش با مرحوم مسعود رسام گفت و اینکه چند سال است زندگی‌اش روی کاناپه و روبروی تلویزیون گذشته و اینکه حالا می‌فهمد چقدر مردم از صدا و سیما فاصله گرفته‌اند و لابلای اینها از سرنوشت عجیب دانشکده هنرهای دراماتیک هم گفت و یادی هم از خسرو شکیبایی، نادره، مریلین مونرو و البته قهرمانان واقعی آثارش کرد.

بیرنگ: اگر زن را حذف کنیم یعنی وطن را حذف کردیم/ از من پشیمان‌تر‌ها زیادند/ درون من بیرنگ است

بعد هم خیلی رک و روراست توی چشم‌های ما نگاه کرد و گفت که کتاب نمی‌خواند و دلیلش را هم در ذات و شخصیت‌اش دانست. از پشیمانی‌هایش درباره ساخت خانه سبز حرف زد و جایی هم گفت که این حرف‌ها را تا به حال هیچ جایی نزده است...

گفت‌و‌گوی دیدار با بیژن بیرنگ آنقدر تیترهای جذاب و عجیب دارد و آنقدر بین حقیقت و واقعیت در رفت و آمد است که تماشای آن به چشم بر هم زدنی خواهد بود. تماشای این مصاحبه جذاب، بی‌کوشش سعید اشتری و یگانه سادات فرهادی میسر نمی‌شد و دیدارنیوز قدردان این دو عزیز مهربان است.

این گفت‌و‌گوی جذاب را اینجا ببینید و به اعماق هزارتوی ذهنی بیژن بیرنگ سفر کنید.    

 
 
بیرنگ: اگر زن را حذف کنیم یعنی وطن را حذف کردیم/ از من پشیمان‌تر‌ها زیادند/ درون من بیرنگ است
عکس‌ها آرش راهبر
 
بیژن بیرنگ دیدارنیوز
 
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی