تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
ال‌کلاسیکوی فوق حساس ایران در هفته بیست و سوم لیگ برتر

پرسپولیس ۰ - سپاهان ۱؛ فرمان قهرمانی در دستان «مورایس»!

فینال لیگ برتر فوتبال ایران امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد؛ سپاهان پس از ده نفره شدن پرسپولیس از فرصت استفاده کرد و در لحظات پایانی به سه امتیاز بزرگ این بازی رسید تا هم کارش برای قهرمانی راحت‌تر شود و هم انتقام بازی حذفی را بگیرد.

کد خبر: ۱۴۶۴۵۹
۱۷:۲۳ - ۲۰ اسفند ۱۴۰۱

گزارش زنده؛ پرسپولیس ۰ - سپاهان ۰

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: تیم ده نفره پرسپولیس در یکی از مهمترین و حساس‌ترین بازی‌های این فصل برابر سپاهان در لحظات پایانی شکست خورد تا مسیر قهرمانی تیم مورایس کاملا هموار شود.

نیمه اول با برتری سپاهان همراه بود، اما گل این تیم مردود اعلام شد؛ گلی که اصفهانی‌ها معتقد بودند سالم است و در دقایق پایانی این نیمه هم پریرا بازیکن برزیلی سرخپوشان اخراج شد تا کار تیم یحیی حسابی سخت و دشوار شود.

در نیمه دوم، پرسپولیس یک بازی پایاپای ارایه کرد و حتی شانس گلزنی داشت، اما حملات طلایی‌پوشان در نهایت نتیجه داد و در دقیقه ۹۴ پاس مغانلو به محمد کریمی با ضربه دیدنی این بازیکن به گل سرنوشت‌ساز بازی تبدیل شد؛ گلی که فرمان قهرمانی لیگ را به دست مورایس داد.

سپاهان صدرنشین با این برد، ۴۹ امتیازی شد و فاصله خود را با پرسپولیس به ۴ امتیاز رساند.

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

دقیقه ۱۳: شوت خطرناک مهدی ترابی را پیام نیازمند به خوبی جمع کرد.

دقیقه ۲۲: سپاهان توانست دروازه قرمز‌ها را باز کند، اما کمک داور اعلام افساید کرد. ورزشگاه در برای یک لحظه در سکوت فرو رفت و بعد از مردود شدن دوباره هیاهو در استادیوم حاکم شد و سپاهانی‌ها اعتراض داشتند.

دقیقه ۲۶: فرصت خوب برای سپاهان که مدافعان پرسپولیس مقابل فشار حملات سپاهان مقاومت کردند.

دقیقه ۳۱: فرصت خطرناک برای سپاهان که سانتر احمدزاده از روی نقطه کرنر با ضربه سر مهاجم این تیم به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵: بهترین فرصت پرسپولیس در این نیمه با حرکت سریع امیری از سمت چپ شکل گرفت و پس از سانتر، ضربه عالیشاه را پیام نیازمند مهار کرد و توپ دفع شد.

دقیقه ۴۵+۲: لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی پرسپولیس در هشت دقیقه دو کارت زرد دریافت کرد و از زمین اخراج شد تا کار یحیی حسابی سخت شود.

سپاهان در نیمه اول برتری داشت اما نتوانست گلزنی کند تا این نیمه با تساوی بدون گل به پایان برسد.

دقیقه ۵۷: یک ارسال خوب برای مغانلو رقم خورد، اما ضربه سر او را بیرانوند از نزدیکی خط دروازه در اختیار گرفت تا فرصت خوب طلایی‌پوشان از دست برود.

دقیقه ۶۲: ضربه امیری به شکلی خطرناک از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت و نفس‌ها در سینه افراد حاضر در ورزشگاه حبس شد.

دقیقه ۶۸: شوت خطرناک و سنگین یوسفی توسط بیرانوند جمع شد.

پرسپولیس صفر- سپاهان یک (دقیقه ۴+۹۰: سید محمد کریمی): در آخرین موقعیت بازی مقاومت پرسپولیس ده نفره شکسته شد. محمد کریمی با شهریار مغانلو یک و دو کرد و در نهایت خود کریمی با شوت بی نقص خود دروازه بیرانوند را در زمانی باز کرد که فرصتی برای جبران نباشد.

گزارش زنده؛ پرسپولیس ۰ - سپاهان ۰

گزارش زنده؛ پرسپولیس ۰ - سپاهان ۰

گزارش زنده؛ پرسپولیس ۰ - سپاهان ۰

گزارش زنده؛ پرسپولیس ۰ - سپاهان ۰

گزارش زنده؛ پرسپولیس ۰ - سپاهان ۰

گزارش زنده؛ پرسپولیس ۰ - سپاهان ۰

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، امید عالیشاه، مهدی ترابی، محمد عمری و لئاندرو پریرا
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب سپاهان: سید پیام نیازمند، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، جلال‌الدین علی‌محمدی، سید محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، امید نورافکن و شهریار مغانلو
سرمربی: ژوزه مورایس

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی