تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
مصادف با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری صورت پذیرفت؛

برگزاری آیین ۱۵ اسفند روز درختکاری در شرکت نفت و گاز اروندان

در آستانه رسیدن بهار طبیعت و هم زمان با ۱۵ اسفند، هفته منابع طبیعی و روز درخت‌کاری، در راستای توسعه فضای سبز و گرامی داشت فرهنگ درختکاری و احترام به طبیعت، آئین درختکاری در منطقه عملیاتی دارخوین شرکت نفت و گاز اروندان با حضور مهندس عذاری اهوازی مدیرعامل و جمعی از مدیران و کارکنان این شرکت برگزار شد.

کد خبر: ۱۴۶۲۶۰
۰۷:۵۳ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۱

دیدارنیوز _ سرویس‌ خوزستان: مهندس عذاری اهوازی در این آیین با غرس چند نهال مثمر نخل و تشکر از تلاش کارکنان خدمات پشتیبانی و فضای سبز شرکت بیان داشت: این شرکت توسعه فضای سبز پیرامون تاسیسات نفتی را همواره به عنوان یک مسئولیت با هدف ارتقای استانداردهای زیست‌محیطی مد نظر دارد که در این زمینه شرکت نفت و گاز اروندان یک الگوی موفق با تنوع گیاهی بالا و سرسبز می باشد.

شایان ذکر همزمان با کاشت نهال در تاسیسات نفتی دارخوین و پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان، در میدان آزادگان شمالی نیز فاز دوم کاشت ۷۰۰ نهال متناسب با شرایط محیطی انجام گرفت.

در همین خصوص وهاب همتی مدیر منطقه آزادگان شمالی بیان داشت: فاز دوم کاشت ۷۰۰ اصله درخت با استفاده از پساب تصفیه خانه صنعتی این واحد عملیاتی، طی هماهنگی های لازم با اداره محیط زیست و همکاری خوب پیمانکار این منطقه، امروز شاهد کاشت ۷۰۰ نهال بودیم.

وی ادامه داد: پیش از این در فاز اول این طرح ۱۴۰۰ نهال کاشته شده که به ثمره آن اکنون شاهد سرسبزی و طراوت این منطقه هستیم، و برنامه داریم با همیاری شرکت تسکو بزودی نسبت به راه اندازی یک گلخانه نهال و ایجاد فضای سبز ورودی کارخانه اقدامات لازم را صورت دهیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی