تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
ادامه دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر

استقلال ۲ - گل‌گهر ۱؛ جنجال در آزادی!

تیم استقلال در دیداری مهیج و پر افت و خیز که دقایق آخر آن با پنالتی بحث‌برانگیز و جنجالی همراه بود، از سد گل‌گهر سیرجان گذشت تا همچنان در کورس قهرمانی بماند.

کد خبر: ۱۴۶۲۳۶
۱۷:۲۶ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۱

استقلال ۲ - گل‌گهر ۱؛ جنجال در آزادی!

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: تیم امیر قلعه‌نویی در دیدار امروز نمایش خوبی ارایه کرد و تا دقیقه ۹۰ سه امتیاز را در اختیار داشت، اما وقت‌های اضافه سیرجانی‌ها را شوکه کرد.

ابتدا شوت دیدنی رضا میرزایی و بعد پنالتی جنجالی برای آبی‌ها که توسط یامگا تبدیل به گل شد، نتیجه را کاملا عوض کرد تا ساپینتوی محروم از روی سکو‌ها به هوا برود.

پنالتی استقلال در حالی در دقیقه ۹۶ توسط موعود بنیادی‌فر اعلام شد که یک دقیقه از وقت اضافه پنج دقیقه‌ای گذشته بود و پس از آن بازی به دلیل برخورد فیزیکی بازیکنان گل‌گهر با داور و بازیکنان حریف متوقف و اریک بایناما بازیکن گل‌گهر با کارت قرمز مستقیم اخراج شد.

در تمام این مدت، امیر قلعه‌نویی با تعجب و لبخندی تلخ از کنار زمین نظاره‌گر این اتفاقات به ضرر تیمش بود.

در نهایت، استقلال به هدفش رسید و با کسب ۴۳ امتیاز اختلاف ۳ امتیازی با صدر جدول را حفظ کرد و در رده سوم باقی ماند.

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

استقلال صفر - گل‌گهر یک (آرمین سهرابیان - دقیقه ۲۴): شروع مجدد غافلگیرانه بازیکنان گل‌گهر، سیلوا و حسینی را به اشتباه انداخت و در شرایطی که آن‌ها تصور می‌کردند توپ رضا شکاری از خط عرضی به اوت می‌رود، این بازیکن با هوشمندی تمام پاس دقیقی مقابل دروازه خالی برای سهرابیان فراهم کرد تا گل اول مسابقه با بغل پای ساده مدافع پیش تاخته گل‌گهر در دهانه دروازه خالی ثبت شده باشد.

استقلال یک - گل‌گهر یک (رضا میرزایی - دقیقه ۹۰): استقلال که برای زدن گل تساوی حملات متعددی را ترتیب داده بود، سرانجام در شرایطی که در محوطه جریمه گل گهر چندین مرتبه توپ رفت و برگشت داشت، با پاس آرمان رمضانی توپ به رضا میرزایی سپرده شد تا با ضربه‌ای تماشایی از پشت محوطه جریمه قفل دروازه منادی را باز کند.

استقلال دو - گل‌گهر یک (یامگا - دقیقه ۱۰۲): کوین یامگا پس از پایان حواشی مربوط به اعلام پنالتی روی میرزایی، ضربه خود را برخلاف جهت حرکت منادی به گل تبدیل کرد.

 

دقیقه ۵: اولین موقعیت جدی بازی را استقلالی‌ها روی دروازه گل گهر ایجاد کردند و ضربه سر بازیکنان این تیم با دخالت مدافعین تیم میهمان به کرنر فرستاد شد.

دقیقه ۶: شوت خطرناک مهدی قائدی از نزدیکی‌های نقطه پنالتی با واکنش اکبر منادی به تور نرسید.

دقیقه ۸: محمد محبی با یک حرکت سریع و تکنیکی مدافع گل گهر را از پیش رو برداشت و ضربه او چیزی نمانده بودل اول بازی را رقم بزند. اما این موقعیت هم برای استقلال به کرنر ختم شد.

دقیقه ۲۵: ضربه مرتضی تبریزی از داخل محوطه جریمه می‌توانست گل‌گهر را خیلی زود به گل دوم هم برساند، اما این بار حسینی و مدافعین استقلال مانع شدند و این ضربه خطرناک به کرنر رفت.

دقیقه ۴۰: شوت آرش رضاوند از روی یک ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه گل‌گهر، با فاصله یک متری از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۴۳: شوت از راه دور مهران گلزاری با واکنش حسینی برگشت داده شد و در ریباند شکاری در موقعیت آفساید توپ را به اوت زد.

دقیقا ۴۴: شوت مهدی قایدی از پشت محوطه جریمه به شکل خطرناکی راهی اوت شد.

نیمه اول با یک گل به سود تیم قلعه‌نویی به پایان رسید.

دقیقه ۴۷: موقعیت گلزنی برای استقلال که یکبارتوپ توسط مدافع دور شد و پس از آن شوت مهاجم استقلال از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقا ۵۴: شوت سرکش جعفر سلمانی با اختلاف راهی اوت شد.

دقیقه ۵۰: ضربه خطرناک سعید مهری با واکنش اکبر منادی به بیرون فرستاده شد.

دقیقه ۶۵: شوت سرکش سعید مهری با فاصله زیاد، اما به شکل خطرناک به اوت رفت.

 

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی، ارسلان مطهری
سرمربی: ریکاردو ساپینتو

ترکیب گل‌گهر: محمد اکبرمنادی، شایان مصلح، مسیح زاهدی، آرمین سهرابیان، مهدی تیکدری، امین پورعلی، مهران گلزاری، نوید عاشوری، محمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی و رضا شکاری
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

گزارش زنده؛ استقلال صفر - گل‌گهر ۱

گزارش زنده؛ استقلال صفر - گل‌گهر ۱

گزارش زنده؛ استقلال صفر - گل‌گهر ۱

گزارش زنده؛ استقلال صفر - گل‌گهر ۱

گزارش زنده؛ استقلال صفر - گل‌گهر ۱

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی