تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

آمریکا: هیچ پیامی از طریق عراق برای ایران ارسال نکرده‌ایم

«ند پرایس»، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به سخنان «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه ایران، اعلام کرد که کشورش هیچ پیامی از طریق مقام‌های عراقی برای تهران ارسال نکرده است.

کد خبر: ۱۴۵۹۲۷
۱۱:۱۴ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۱

آمریکا: هیچ پیامی از طریق عراق برای ایران ارسال نکرده‌ایم

دیدارنیوز: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به سخنان وزیر خارجه ایران، مدعی شد که کشورش هیچ پیامی از طریق مقام‌های عراقی برای تهران ارسال نکرده است.

امیرعبداللهیان پیش از این، با اشاره به پیام «فؤاد حسین» وزیر خارجه عراق از طرف آمریکا، گفته بود: «فؤاد حسین که از سفر واشنگتن برگشت، حامل این پیام بود که طرف آمریکایی برای جمع‌بندی توافق آمادگی دارد، ما نیز همواره از مسیر دیپلماسی و مذاکره استقبال کرده‌ایم و از مذاکره فاصله نگرفته‌ایم».

با این وجود، پرایس در پاسخ به پرسشی در این‌باره مدعی شد: «من نمی‌توانم پاسخی به این پرسش بدهم. فقط مقام‌های ایرانی هستند که به دروغ گفتن ادامه داده و می‌توانند به این پرسش پاسخ دهند. آن‌ها می‌توانند هر چقدر که بخواهند حرف خود را تکرار کنند، اما حقیقت درباره این مسأله تغییری نخواهد کرد».

وی با بیان این‌که هیچ‌گونه پیامی به ایران ارسال نکرده‌ایم، گفت که احیای برجام از چند ماه قبل از دستور کار واشنگتن خارج شده است.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی