تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

۲ متر برف در محور مریوان - سقز

رامبد نوذری، معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کردستان گفت: بخاطر حفظ ایمنی کاربران رسما محور مریوان - سقز را بازگشایی نکرده‌ایم. ارتفاع برف در این محور بیش از یک متر بوده و در برخی نقاط به ۱.۵ تا ۲ متر می‌رسد.

کد خبر: ۱۴۴۹۴۳
۲۱:۰۲ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۱

۲ متر برف در محور مریوان - سقز

دیدارنیوز: بارش برف در محور مریوان-سقز به ۲ متر رسیده و راهداران مشغول پاکسازی این محور هستند.

بارش برف از شب گذشته آغاز و همچنان در برخی مناطق استان کردستان ادامه دارد. شدت بارش‌ها به حدی بود که بلافاصله سه محور مریوان به سقز (گردنه کانی کن)، سقز به بانه (گردنه خان) و دهگلان به موچش (محدوده روستای بلبان‌آباد) مسدود شد.

عصر امروز تردد در این سه محور با زنجیرچزخ از سر گرفته شد، اما محور مریوان-سقز به‌صورت رسمی بازگشایی نشده و رانندگان بایستی در برابر هر گونه خطری پاسخ‌گو باشند.

ارتفاع برف در شهرستان‌ها از یک سانتی‌متر تا ۲۰ سانتی‌متر و در دیگر نقاط کوهستانی و ارتفاعات و محور‌های مواصلاتی استان کردستان ۲ متر ثبت شده است.

رامبد نوذری، معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کردستان در گفتگو با تسنیم با اشاره به اینکه در محور‌های مواصلاتی شاهد بارش برف هستیم، اظهار کرد: در حال حاضر محور مریوان - سقز به‌صورت کامل مسدود نیست و خودرو‌های کمک‌دار و مجهز به زنجیر چرخ تردد می‌کنند.

وی افزود: بخاطر حفظ ایمنی کاربران رسما محور مریوان - سقز را بازگشایی نکرده‌ایم. ارتفاع برف در این محور بیش از یک متر بوده و در برخی نقاط به ۱.۵ تا ۲ متر می‌رسد.

معاون راهداری استان کردستان تصریح کرد: علی‌رغم اینکه از طریق رسانه‌ها وضعیت جاده‌ها را منعکس کرده و خود مردم نیز در جریان بارش‌ها هستند، اما همچنان برخی از رانندگان به این امر توجهی نکرده و در جاده‌ها تردد و گرفتار برف می‌شوند، بنابراین انتظار می‌رود در این وضعیت از تردد‌های غیرضروری به‌جد خودداری کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی