تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

پیام تسلیت روحانی به روسای جمهور ترکیه و سوریه

پس از زلزله مرگبار و شوکه‌کننده در ترکیه و سوریه که تعداد کشته‌های آن از مرز ۸ هزار نفر عبور کرده و هر ساعت به تعداد قربانیان آن اضافه می‌شود، حسن روحانی رئیس جمهور پیشین کشورمان در پیام‌های جداگانه به روسای جمهور ترکیه و سوریه تسلیت گفت.

کد خبر: ۱۴۴۸۹۹
۰۹:۵۳ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۱

پیام تسلیت روحانی به روسای جمهور ترکیه و سوریه

دیدارنیوز: رئیس‌جمهور سابق ایران در پیام‌های جداگانه به رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه و بشار اسد رییس جمهور سوریه با تسلیت جان باختن شمار زیادی از شهروندان این دو کشور در پی وقوع زمین‌لرزه سهمگین، با بازماندگان و مردم ترکیه و سوریه ابراز همدردی کرد.

متن پیام حسن روحانی به اردوغان به این شرح است:

جناب آقای رجب طیب اردوغان

رئیس‌جمهور ترکیه

وقوع زمین‌لرزه سهمگین در این کشور و جان باختن و مجروح شدن عده‌ زیادی از مردم ترکیه موجب تاثر و تالم خاطر شد.

اینجانب ضمن ابراز همدردی، این ضایعه را به جنابعالی و مردم ترکیه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای خانواده‌های داغدیده صبر و شکیبایی مسالت دارم.

امیدوارم دولت و مردم ترکیه بتوانند با عنایت خداوند بزرگ این مصیبت سخت و طاقت‌فرسا را پشت سر بگذارند و مجروحان هرچه سریع‌تر سلامتی خود را بازیافته و بازماندگان تسلای خاطر بیابند.

در پیام روحانی به بشار اسد نیز آمده است:

جناب آقای بشار اسد
رئیس‌جمهور سوریه

وقوع زمین‌لرزه سهمگین در این کشور و جان باختن و مجروح شدن عده‌ زیادی از مردم سوریه موجب تاثر و تالم خاطر شد.

اینجانب ضمن ابراز همدردی، این ضایعه را به جنابعالی و مردم سوریه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای خانواده‌های داغدیده صبر و شکیبایی مسالت دارم.

امیدوارم دولت و مردم سوریه بتوانند با عنایت خداوند بزرگ این مصیبت سخت و طاقت‌فرسا را پشت سر بگذارند و مجروحان هرچه سریع‌تر سلامتی خود را بازیافته و بازماندگان تسلای خاطر بیابند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی