تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

نجات ‌کوهنوردان گرفتار در بهمن کوه آبیدر سنندج

در پی بارش‌های اخیر برف و ریزش بهمن در کوه آبیدر سنندج، ۵ نفر از کوهنوردان سنندجی گرفتار برف شدند که ۳ نفر از حادثه‌دیدگان بلافاصله بعد از ریزش بهمن به کمک مردم نجات یافتند.

کد خبر: ۱۴۴۷۵۷
۱۷:۴۹ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۱

نجات ‌کوهنوردان گرفتار در بهمن کوه آبیدر سنندج

دیدارنیوز: کوهنوردان گرفتار در زیر بهمن کوه آبیدر سنندج توسط پرسنل ارتش کردستان نجات یافتند.

نیرو‌های ارتش در کردستان نیز بلافاصله برای یافتن حادثه‌دیدگان احتمالی سقوط بهمن در صحنه حاضر و به جستجو پرداختند و پس از ساعت‌ها تلاش، ۲ نفر دیگر گرفتار در برف کوه آبیدر سنندج را نجات دادند.

فرمانده ارتش کردستان نیز در گفتگو با تسنیم گفت: نیرو‌های ارتش آماده خدمت‌رسانی بی‌منت در هر حوزه‌ای به مردم عزیز استان هستند، کما اینکه در حوادث و بحران‌های مختلف نیز این را به اثبات رسانده و در صحنه حضور داشته‌ایم.

خدمات ارتش در زلزله، سیل و در جریان شیوع ویروس کرونا در کشور و استان، بارش برف سنگین سال گذشته سنندج، توزیع آرد مابین نانوایی‌ها و پاکسازی معابر و خیابان‌ها، نمونه‌های بارزی از مردم‌داری و مردم‌یاری این نیروی مسلح ارزشی در کردستان است که هیچ‌وقت از اذهان عمومی مردم پاک نمی‌شود.

همچنین در این عملیات ۴۰ نجاتگر و ۹ خودروی امدادی هلال احمر شامل آمبولانس، خودرو نجات، خودرو کمک‌دار، خودرو پشتیبان و خودرو آرگون به محل اعزام شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی