تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

۲ نفر از معاونان شرکت آبفای خوزستان بازداشت شدند

دادستان عمومی و انقلاب اهواز گفت: ۲ نفر از معاونان شرکت آب و فاضلاب خوزستان به اتهام قصور در ترمیم معابر پس از عملیات اصلاح شبکه فاضلاب بازداشت شدند.

کد خبر: ۱۴۳۹۷۴
۱۲:۱۱ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۱

۲ نفر از معاونان شرکت آبفای خوزستان بازداشت شدند

دیدارنیوز _ سرویس‌ خوزستان: به نقل از روابط عمو می دادگستری خوزستان صادق جعفری چگنی بیان کرد: از ابتدای بارش‌های استان به صورت مکرر اخطارهایی در خصوص آب‌گرفتگی معابر به مدیران شرکت مذکور داده شد اما در بارندگی اخیر مجددا شاهد انباشت آب‌های سطحی و عدم دفع صحیح فاضلاب بودیم.
وی ادامه داد: پس از نشست با متولیان امر اعم از شهردار اهواز و مدیر آبفای خوزستان از محل‌های اجرای طرح اصلاح شبکه فاضلاب بازدید شد و باتوجه به ضعف در عملکرد دستگاه متولی در مورد لوله‌گذاری و آسفالت خیابان‌های محل اجرای طرح در راستای حفظ حقوق عامه، پرونده قضایی تشکیل و دستور بازداشت ۲ نفر از معاونان آبفای و فاضلاب استان صادر شد.
جعفری چگنی گفت: پیش از این نیز به دنبال آب‌گرفتگی‌های مکرر معابر استان خوزستان پرونده قضایی برای مقصران آبگرفتگی‌های اخیر استان تشکیل شده بود.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اظهار داشت: دستگاه قضایی استان هم‌راستا با سیاست‌های قوه قضائیه، نظارت بر حفظ حقوق شهروندان و برخورد با متخلفان در این زمینه را به عهده دارد و با مدیرانی که در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند، برخورد جدی خواهد کرد.
با وجود اجرای عملیات توسعه و بهبود شبکه فاضلاب در اهواز و برخی مناطق استان همچنان در هنگام بارش باران شاهد آبگرفتگی هستیم.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی