تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
در غیاب اردلان، پیکان حرفی برای گفتن نداشت

لیگ فوتسال زنان، مرگ و زندگی برای تعیین قهرمان!

در هفته هفدهم لیگ فوتسال زنان، پیکان صدرنشین در برابر تیم رده ششمی حفاری، پذیرای شکست شد.

کد خبر: ۱۴۳۸۹۱
۱۲:۲۱ - ۰۱ بهمن ۱۴۰۱

لیگ فوتسال زنان، مرگ و زندگی برای تعیین قهرمان!

 

دیدارنیوزـ شقایق آسیایی: در مسابقات هفته هفدهم سوپر لیگ فوتسال زنان، پیکان صدرنشین در برابر تیم رده ششمی حفاری، متحمل شکست شد و در دیگر دیدار حساس این هفته نیز دو تیم نصر و پالایش به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار، دو تیم به نتیجه تساوی رضایت دادند. در پایان این هفته از سوپرلیگ جذاب زنان، امتیازات تیم‌های بالا نشین در جدول، بیش از پیش به هم نزدیک شوند و اختلاف تیم اول و سوم جدول با یکدیگر دو امتیاز باشد.

غیبت اردلان و باخت پیکان

در دیدار هفته هفدهم، نیلوفر اردلان به دلیل کسالت روی نیمکت پیکان حضور نداشت. تا صدرنشین لیگ برتر فوتسال که ۱۰ ملی پوش در اردوی تیم ملی دارد بازی را به تیم رده ششمی حفاری  واگذار کند. در واقع این نمایشی نبود که از صدرنشین لیگ تصور آن می رفت. تیمی که ۷۰ گل زده و ۲۹ گل خورده داشت در این‌ بازی نتوانست آنطور که انتظار می رفت در زمین حاضر شود و در روزی که پیکان پر اشتباه بود حفاری ۴ بر ۳ پیروز میدان شد.

پیکان با این نتیجه، دومین شکست فصل خودش را تجربه کرد، اما با توجه به تساوی دیگر مدعیان یعنی پالایش و نصر، همچنان با  ۳۹ امتیاز در صدر جدول باقی ماند. حفاری نیز با کسب پنجمین پیروزی فصل خود همچنان در رتبه ششم باقی ماند و تا حدود زیادی خیال این تیم برای بقا در لیگ راحت شد.

تساوی نصر و پالایش به سود پیکان

در دیگر دیدار مهم هفته هفدهم تیمهای دوم و سوم جدول، نصر و پالایش به مصاف هم رفتند. شکست پیکان در دیگر دیدار همزمان برابر حفاری این فرصت را ایجاد کرده بود که برنده این مسابقه به صدر جدول رده‌بندی صعود کند. اما زور هیچکدام از دو تیم به هم نرسید و تساوی عادلانه ترین نتیجه بود.

تساوی دو تیم نصر و پالایش به تداوم صدر نشینی پیکان کمک کردند. و نصر به اختلاف یک امتیاز نسبت به پیکان و پالایش با دو امتیاز اختلاف نسبت به پیکان در رده دوم جدول در کمترین فاصله از پیکان باقی ماندند تا چهار هفته پایانی سوپر لیگ، بازی‌های مرگ و زندگی برای قهرمانی باشد.

در دیگر دیدار این هفته، تیم رایزکو صفادشت میزبان صنعت فجر شیراز بود. که تیم میزبان موفق شد با ارائه یک بازی برتر با نتیجه پر گل ۹ بر ۲ بر حریف خودش چیره شود. تیم فجر با دریافت ۱۱۶ گل و تفاضل گل ۸۵- یکی از ضعیف ترین تیم‌های لیگ محسوب می شود. این تیم که تنها یک برد، یک تساوی و ۱۵ باخت در کارنامه دارد. در قعر جدول جای دارد.

در آخرین دیدار این هفته نیز مس رفسنجان به دیدار هیات فوتبال نطنز رفت که مسی‌های میزبان موفق شدند ۷ بر سه بر نطنز غلبه کنند.

ـ مسابقات سوپرلیگ زنان در دو هفته آینده به دلیل حضور تیم ملی در تورنمنت کافا برگزار نخواهد شد و ادامه رقابت‌ها بعد از بازگشت تیم ملی به ایران خواهد بود.

نتایج  دیدار هفته هفدهم سوپرلیگ فوتسال زنان به شرح زیر است:

پیکان تهران ۳ – ۴ ملی حفاری اهواز

پالایش نفت آبادان ۲ - ۲ نصر امید فردیس

رایزکو صفادشت ۹ – ۲ صنعت فجر شیراز

مس رفسنجان ۷ – ۳ هیات فوتبال نطنز

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی