تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

کشف بیش از ۳ تن مواد مخدر در ۲ روز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: ماموران انتظامی کشور در ۴۸ ساعت گذشته موفق به کشف بیش از سه تن انواع مواد مخدر، به‌ویژه در نقاط کویری حاشیه شرقی کشور شدند.

کد خبر: ۱۴۳۰۱۵
۱۷:۳۲ - ۱۴ دی ۱۴۰۱

کشف بیش از ۳ تن مواد مخدر در ۲ روز

دیدارنیوز: سردار مجید کریمی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا اظهار کرد: به منظور رصد و کنترل فعالیت‌های مجرمانه باند‌های قاچاق مواد مخدر، سرنخ‌هایی از فعالیت عناصر مسلح و قاچاقچی که قصد جابه‌جایی و انتقال مواد مخدر از مرز‌های شرقی و جنوب شرقی به عمق کشور را داشتند به دست آمد که با برنامه‌ریزی دقیق اطلاعاتی و عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف کامل اطلاعاتی و نیز رصد دقیق و پیچیده قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران انتظامی خستگی‌ناپذیر و جان برکف به‌ویژه در استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند محموله‌های سنگینی از مواد مخدر را از مرز‌های شرقی و جنوب شرقی به کشور منتقل کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا تصریح کرد: ماموران انتظامی با اجرای هدفمند کمین و طرح مهار، قاچاقچیان را تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و طی عملیات‌های غافلگیرانه، موفق به کشف سه و نیم تن انواع مواد مخدر و دستگیری ۸۲ نفر قاچاقچی شدند.

وی در ادامه افزود: در این عملیات‌ها ۱۰۸ دستگاه خودرو سبک و سنگین، ۱۸ دستگاه موتورسیکلت، دو قبضه سلاح و ۲۰۰ فشنگ جنگی از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

کریمی همچنین به جدیت پلیس در برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر و نیز معتادین متجاهر اشاره کرد و افزود: در راستای پاکسازی نقاط آلوده و نیز افزایش رضایتمندی عمومی تعداد ۸۴۱ نفر خرده فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر و ۱۰۲۹ نفر معتاد متجاهر جمع‌آوری شدند.

این مقام ارشد انتظامی در خاتمه با قدردانی از پیگیری و تلاش‌های مجاهدت گونه همکاران خود در مجموعه انتظامی کشور، با اشاره به عزم جدی پلیس در مقابله با پدیده خانمان‌سوز مواد مخدر، ضمن تشکر از همکاری مردم عزیز با پلیس از آن‌ها خواست همچون گذشته یاریگر پلیس باشند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی