تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
برف و سرما در هفته سیزدهم لیگ برتر

دسته گل برای اشکش و آشتی‌کنان در دستگردی!

هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران روز گذشته با انجام ۳ دیدار آغاز شد و قرار است امروز نیز ۴ دیدار دیگر برگزار شود.

کد خبر: ۱۴۲۴۶۸
۱۳:۳۱ - ۰۴ دی ۱۴۰۱

دسته گل برای اشکش و آشتی‌کنان در دستگردی!

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: روز گذشته و در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر، بازی تیم‌های هوادار‌ ـ نساجی و فولاد ـ ذوب آهن  به تساوی رسید، سپاهان در اصفهان چهار گل به نفت مسجد سلیمان زد و دیدار آلومینیوم اراک و گل‌گهر نیز که به دلیل بارش برف به تعویق افتاده بود به زمان دیگری موکول شود. در ادامه نگاهی داریم به دیدارهای برگزار شده و پیش روی در هفته سیزدهم.

نکونام در کورس قهرمانی نیست!

هفتمین دیدار خانگی شاگردان نکونام در فولاد آره‌نا هم به تساوی رسید‌. فولادی‌ها که در ورزشگاه بدون تماشاگر میزبان شاگردان تارتار بودند، نتوانستند نتیجه مطلوبی بگیرند. ذوبی‌ها در همان دقایق ابتدایی نیمه نخست ۱۰ نفره شدند و موفق شدند بیشتر از ۷۰ دقیقه برابر فولاد بازی کنند. فولادی‌ها در شش بازی گذشته، تنها یک برد، یک شکست و چهار تساوی به دست آوردند و با این نتیجه در رده پنجم جدول قرار دارند و به نظر می‌رسد که دیگر نباید شاگردان نکونام را در کورس قهرمانی به عنوان مدعی بدانیم.

دسته گل برای اشکش و آشتی‌کنان در دستگردی!

آشتی‌کنان در دستگردی

در دیدار دو تیم هوادار و نساجی آنچه که به چشم آمد بیشتر از بازی، برخورد مربیان دو تیم بود. ساکت الهامی و حمید مطهری که که در اردوی تدارکاتی پیش فصل در ترکیه سر میز صبحانه، حسابی از خجالت هم در آمده بودند. پیش از بازی کدورت‌ها را کنار گذاشتند و روبروسی کردند. اما در زمین دستگردی این بازی هیچ برنده ای نداشت و در پایان ۹۰ دقیقه دو تیم به تساوی یک ، یک رضایت دادند.

مورایس از زمین و هوا به نفت گل زد

در دیگر دیدار هفته سیزدهم سپاهان در خانه میزبان نفت مسجد سلیمان بود و مورایس موفق شد پس از هفته ها تساوی، با ارائه یک بازی برتر و پر گل میزبان خودش را پشت سر بگذارد. نفتی ها که بعد از استعفای رضا مهاجری، ابراهیم اَشکش را روی نیمکت داشتند از بخت بد مهمان سپاهانی شدند که پس از هفته‌ها، عطش زیادی برای گل زدن داشت و با یک بازی شناور و هجومی موفق شد ۴ گل به حریف خود بزند. جالب اینکه در بازی دیروز سپاهان از زمین و هوا و هر طور می توانست به نفت گل زد. گل نخست بازی در دقیقه ۴۳ را شهریار مغانلو با یک شوت سر ضرب به ثمر رساند. در نیمه دوم و در دقیقه ۷۰ باز هم سپاهان روی ارسال بی‌نقص رامین رضاییان و ضربه سر محمد دانشگر به گل رسید. فشار حملات سپاهان به حدی بود که در دقیقه ۷۲ مدافع تیم به اشتباه دروازه خودی یعنی نفت را باز کرد. درنهایت آخرین گل این مسابقه را امید نورافکن با شوتی از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند تا بهترین پیروزی فصل شاگردان مورایس ثبت شود. با این برد سپاهان با ۶ تساوی و ۶ برد و ۱ باخت ۲۴ امتیازی شد و تا قبل از دیگر نتایج بازهای امروز در رده دوم‌ جدول جای گرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی