تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

تمامی مدارس استان تهران به‌جز ۳ شهرستان غیرحضوری شد

عابد ملکی، معاون استاندار تهران گفت: مهد‌های کودک و پیش‌دبستانی فردا (چهارشنبه) دوم آذرماه تعطیل خواهند بود. همچنین تمامی مقاطع تحصیلی در تهران و تمامی شهرستان‌های این استان به جز شهرستان‌های پردیس، فیروزکوه و دماوند به صورت غیرحضوری و مجازی دایر خواهند بود.

کد خبر: ۱۴۰۸۲۵
۱۶:۳۱ - ۰۱ آذر ۱۴۰۱

تمامی مدارس استان تهران به‌جز ۳ شهرستان غیرحضوری شد

دیدارنیوز: معاون استاندار تهران اعلام کرد که تمامی مقاطع تحصیلی در تهران و برخی شهرستان‌های استان تهران غیرحضوری شد.

عابد ملکی، در تشریح مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران گفت: مهد‌های کودک و پیش‌دبستانی فردا (چهارشنبه) دوم آذرماه تعطیل خواهند بود. همچنین تمامی مقاطع تحصیلی در تهران و تمامی شهرستان‌های این استان به جز شهرستان‌های پردیس، فیروزکوه و دماوند به صورت غیرحضوری و مجازی دایر خواهند بود.

معاون استاندار تهران افزود: این مصوبه برای تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز پردیس، دماوند و فیروزکوه اجرایی خواهد شد.

وی تاکید کرد: برای فردا فعالیت‌های ورزشی در فضا‌های باز ممنوع است و فروش مجوز روزانه طرح و ترافیک توسط شهرداری تهران تا روز پنجشنبه ممنوع خواهد بود.

شهروندان ضمن همکاری از تردد‌های غیرضرور خودداری کنند و در صورت لزوم حتما از ماسک مناسب N ۹۵ استفاده کنند.

معاون استاندار تاکید کرد شرایط پایداری هوا با توجه به پیش‌بینی‌ها احتمالا تا پنجشنبه ادامه خواهد داشت؛ بنابراین گزارش، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران نیز اعلام کرد با توجه به استمرار آلودگی هوا در کلانشهر تهران و در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، در تمامی مدارس پایتخت، آموزش در روز چهارشنبه دوم آذر ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است تمامی مهد‌های کودک و مراکز پیش دبستانی تهران نیز فردا چهارشنبه دوم آذر ۱۴۰۱ تعطیل خواهند بود و تمامی مقاطع تحصیلی به صورت مجازی فعالیت آموزشی خواهند داشت.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی