تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

اختلال ۳.۵ ساعته در اینترنت موبایل ایران

روز گذشته دوشنبه، در جریان دیدار تیم‌های ایران و انگلیس در جام جهانی که با شکست سنگین تیم ملی همراه بود، اینترنت بین الملل موبایل دچار قطعی و اختلال شد.

کد خبر: ۱۴۰۸۰۶
۱۱:۳۵ - ۰۱ آذر ۱۴۰۱

نت بلاکس

دیدارنیوز: در جریان دیدار روز گذشته ایران و انگلیس در جام جهانی، اینترنت بین المللی موبایل در کشورمان قطع شد!

یورونیوز نوشت: نت‌بلاکس، گروهی که وضعیت دسترسی به اینترنت را در سطح جهان رصد می‌کند اعلام کرد که دسترسی به اینترنت از طریق موبایل‌ها در ایران دوشنبه شب به طور گسترده حدود ۳.۵ ساعت مختل شده بود.

به گزارش دیدارنیوز، در ماه‌های اخیر و پس از مرگ مشکوک مهسا امینی در گشت ارشاد تهران، اینترنت ثابت و موبایل در ایران به شدت دچار اختلال، قطعی و فیلترینگ شدید شد و شبکه‌های اجتماعی محبوبی چون اینستاگرام و واتساپ فیلتر شدند و تا امروز مسدود هستند.

پس از اتفاقات اخیر برای اینترنت ایران، فعالان حوزه سیاست، اقتصاد و فناوری بارها تاکید کردند محدود کردن اینترنت توسط دولت ضرر و زیان شدیدی به کسب و کارها در فضای مجازی وارد کرده اما هنوز خبری از رفع محدودیت و فیلترینگ نیست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی