تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.

نقاط حادثه‌خیز زنجان در مسیر اصلاح

زنجان رئیس اداره نگه‌داری ابنیه فنی راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: ۱۰ پروژه در راستای ساماندهی نقاط حادثه‌خیز محور‌های مواصلاتی استان در دست اجرا است.

کد خبر: ۱۴۰۰۴۰
۱۴:۲۱ - ۱۷ آبان ۱۴۰۱

نقاط حادثه‌خیز زنجان در مسیر اصلاح

 

دیدارنیوز: حسین اسکندری در گفتگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت ساماندهی نقاط حادثه‌خیز محور‌های مواصلاتی استان زنجان، اظهار کرد: ۱۰ پروژه در رابطه با نقاط حادثه‌خیز محور‌های مواصلاتی استان در دست اجرا است که ۳ پروژه به‌سازی و تعویض محور نوری به شریف‌آباد به طول ۲ کیلومتر، تعویض و بهسازی محور قیدار به حصار به طول ۴ کیلومتر و ساماندهی و احداث تقاطع زیرگذر سیدجمال‌الدین خرمدره پیشرفت ۹۸ یا ۹۹ درصدی داشته‌اند و یا پایان یافته‌اند.

وی افزود: از دیگر پروژه‌های ساماندهی نقاط حادثه‌خیز محور‌های مواصلاتی استان نیز که در حال انجام هستند، مشکلاتی همچون اعتبار دارند. در برخی مواقع، چون اعتبار کفاف پروژه را نمی‌دهد و کمی طول می‌کشد تا اعتبار لازم جمع شود موجب می‌شود تا اتمام پروژه طول بکشد و ادامه کار سخت‌تر و طولانی‌تر می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: ۲۲ میلیارد تومان اعتبار از منابع ملی و ۱۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس‌جمهور برای اجرای این طرح‌ها تخصیص یافته که اعتبار ۱۰ میلیاردی مختص محور قره‌پشتلو است و قرارداد‌های آن به مبلع ۲۰ میلیارد تومان بسته شده و کار‌های آن آغاز شده است.

رئیس اداره نگه‌داری ابنیه فنی راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به شروع طرح زمستانه راهداری از ۱۵ آذرماه و حضور اکیپ‌های راه، ادامه داد: ۳۰ راهدارخانه در سطح محور‌های مواصلاتی استان داریم که با شروع طرح زمستانه راهداری از ۱۵ آذرماه اکیپ‌های مجهز راهداری در راهدارخانه‌ها مستقر شده و آماده حضور فعال در زمان‌هایی همچون وقوع بارش‌ها، بسته بودن راه و ... دارند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی