تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

«دیاباته» فردا پرسپولیسی می‌شود؟

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه حضور بانوان با این شور و هیجان را محترم می‌شماریم، درباره وضعیت شیخ دیاباته گفت: تا فردا (پنجشنبه) تکلیف حضور او در پرسپولیس مشخص خواهد شد.

کد خبر: ۱۳۶۵۸۰
۲۰:۴۷ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۱

«دیاباته» فردا پرسپولیسی می‌شود؟

دیدارنیوز: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد تکلیف شیخ دیاباته برای حضور در تیم فوتبال این باشگاه تا فردا (پنجشنبه) مشخص خواهد شد.

رضا درویش پس از برتری ۲ بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: الحمدالله بازیکنان نتیجه خوبی گرفتند. باید از بازیکنان و هواداران تشکر کنم. به خاطر بازی تیم ملی والیبال زمان دیدار امروز از ساعت ۲۰ به ۱۸:۳۰ تغییر کرد تا هواداران والیبال نیز بازی را ببینند و از پیروزی خوشحال شوند.

وی با اشاره به حضور بانوان طرفدار پرسپولیس در ورزشگاه افزود: حضور بانوان با این شور و هیجان را محترم می‌شماریم و روز به روز تلاش می‌کنیم ابزار حمایت در امور رفت و آمد آن‌ها را برقرار کنیم و اینکه فضای مناسبی برای حضورشان در ورزشگاه فراهم آید.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت جذب شیخ دیاباته گفت: تا فردا (پنجشنبه) تکلیف حضور او در پرسپولیس مشخص خواهد شد.

درویش در واکنش به گلزنی لوکادیا در بازی برابر صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: لوکادیا به روز‌های بهتر از این می‌رسد. او بازیکن بزرگی است و خبر‌های خوبی با او در پرسپولیس خواهیم داشت و به موقعیت‌های بهتری می‌رسیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی