تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

پشتیبانی تمام قد دولت از اجتماع مردمی اربعین حسینی

معاون اول رئیس جمهور در بازدید از نحوه ایجاد و خدمت‌رسانی مواکب اربعین حسینی در پایانه مرزی شلمچه، گفت: دولت برای ایجاد یک سفر ایمن، آسان و ارزان مصمم است، البته اربعین حسینی یک حرکت کاملا مردمی است و دولت و حاکمیت صرفا فقط از این حرکت عظیم تسهیل‌گری و پشتیبانی خواهند کرد.

کد خبر: ۱۳۶۳۰۱
۰۸:۴۱ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۱

دیدارنیوز_سرویس‌خوزستان: محمد مخبر دزفولی معاون اول رئیس جمهور، ساعاتی پیش سفر به منطقه آزاد اروند از پایانه مرزی شلمچه دیدن کرد.

وی در بدو ورود به مقام شامخ شهدای هشت سال جنگ تحمیلی ادای احترام کرد و سپس در محل مواکب حسینی حاضر شد.

مخبر دزفولی در بازدید از موارد خدمت رسان از نحوه خدمات دهی و زیرساخت‌های پذیرایی از زائران اربعین حسینی بازدید به عمل آورد.

مخبر دزفولی در خلال این بازدید، بیان کرد: خوشبختانه همه امکانات و خدمات برای میزبانی زائران در مرز‌ها فراهم شده و سایر کمبود‌ها نیز به زودی رفع می‌شود.

وی با اشاره به توقف ۲ ساله اجتماع عظیم حسینی، گفت: پیش‌بینی می‌شود که حدود ۵ میلیون زائر از مرز‌های ایران اسلامی به عتبات عالیات عزیمت کنند که باید زائران این سفر خود را از جهت زمانی مدیریت کنند.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: دولت برای ایجاد یک سفر ایمن، آسان و ارزان مصمم است، البته اربعین حسینی یک حرکت کاملا مردمی است و دولت و حاکمیت صرفا فقط از این حرکت عظیم تسهیل‌گری و پشتیبانی خواهند کرد.

مخبر دزفولی بیان کرد: خوشبختانه میان دو کشور دوست و همسایه ایران و عراق بهترین نوع همکاری رقم خورده و امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته شاهد یک نهضت عظیم حسینی باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی