تیتر امروز

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.
رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

جزئیات تشییع و خاکسپاری مرحوم «ابتهاج» مشخص شد

یلدا ابتهاج، فرزند مرحوم هوشنگ ابتهاج اعلام کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با وزارت فرهنگ مراسم تشییع و خاکسپاری پدرم به این ترتیب انجام خواهد شد؛ تشییع در تهران: روز پنجشنبه ۲۷ مردادماه ۱۴۰۱، ساعت ۹ صبح از مقابل تالار وحدت به سوی رشت. مراسم خاکسپاری در رشت: جمعه ۲۸ مردادماه ۱۴۰۱؛ ساعت ۹ صبح در باغ محتشم رشت.

کد خبر: ۱۳۵۶۵۸
۱۹:۵۹ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۱

جزئیات خاکسپاری «هوشنگ ابتهاج» مشخص شد

دیدارنیوز: به گفته دختر مرحوم هوشنگ ابتهاج مراسم تشییع پیکر این شاعر فقید روز پنج شنبه ساعت ۹ از مقابل تالار وحدت برگزار و روز جمعه در باغ محتشم رشت به خاک سپرده می‌شود.

چند روزی است خبر‌های ضد و نقیضی از مراسم خاکسپاری هوشنگ ابتهاج شاعر پیشکسوت در فضای‌مجازی منتشر می‌شود؛ دختر مرحوم ابتهاج دو روز گذشته این اخبار را تکذیب کرد و دقایقی پیش در صفحه مجازی‌اش زمان قطعی این مراسم را رسماً اعلام کرد.

یلدا ابتهاج با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با وزارت فرهنگ مراسم تشییع و خاکسپاری پدرم به این ترتیب انجام خواهد شد؛ تشییع در تهران: روز پنجشنبه ۲۷ مردادماه ۱۴۰۱، ساعت ۹ صبح از مقابل تالار وحدت به سوی رشت. مراسم خاکسپاری در رشت: جمعه ۲۸ مردادماه ۱۴۰۱؛ ساعت ۹ صبح در باغ محتشم رشت.

اطلاع رسمی از سوی وزارت فرهنگ توسط آقای شالویی متعاقباً اعلام می‌شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی