تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
جعفری امام جمعه موقت لالی؛

بانک‌ها در اعصای تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) تعلل نکنند

امام جمعه موقت لالی در خطبه روز جمعه در خصوص سختگیری‌ بانک‌ها در روند اعطای تسهیلات بانکی که سمت کمیته امداد امام خمینی(ره) به مدجویان برای اشتغال‌زایی اعطا می‌شود، تذکر داد.

کد خبر: ۱۳۵۳۶۱
۱۹:۲۵ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۱

بانک‌ها در اعصای تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) تعلل نکنند

دیدارنیوز_سرویس‌خوزستان: جعفری امام جمعه موقت شهرستان لالی در پی خطبه نماز جمعه ظهر ۲۱مرداد ماه ضمن قدردانی از برپایی مراسم باشکوه هیئات امام حسین علیه السلام نسبت به تداوم اقامه عزا و روضه های خانگی تاکید کردند و آن را یکی از بهترین راه حل‌های مبارزه با تهاجم فرهنگی، آسیب‌های اجتماعی و هچنین ترویج فرهنگ غنی محرم است.
وی در ادامه به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک در خطاب به سازمان‌ شهرک‌های صنعتی تصریح کرد: زمین‌های که در ورودی شهرستان برای ایجاد شهرک صنعتی آماده است، اگر هدف شما برای فعالسازی این شهرک و حمایت از کارآفرینی و اشتغال‌زایی جدی است، ضرورت دارد در جهت پیشبرد امور یک نمایندگی در شهرستان ایجاد کنید تا کارها را به صورت میدانی پیگیری شود. تا در جهت ایجاد انگیزه برای کارآفرینان یک محوطه سازی ابتدایی با چند واحد به کارآفرینان تحویل دهید، تا بدانند عزم شما جهت حمایت جزم است. 

جعفری در خصوص تذکر به بانک ها در تسهیل روند اعطای تسهیلات بانکی جهت اشتغال‌زایی در این شهرستان بیان کرد: کمیته امداد حضرت امام(ره) امسال اعتباری به مبلغ ۵۷ میلیارد تومان برای حمایت ازاشتغال‌زایی و کارآفرینی در کارگاه‌ها و صنایع‌کوچک مشخص شده است، که امید است با طرح راهبری شغلی در جهت تولید و اشتغال‌زایی هزینه شود. 

وی افزود: درحالی‌که ۴۰ میلیارد این اعتبار باید از طریق بانک ها به جامعه هدف رسانده شود و در حال حاضر به صورت نقد در حساب بانک ها موجود است، جهت پرداخت وعده ماه‌های آتی را می‌دهند و در سیر روال قانونی سختگیری مفرطی انجام می‌شود، در حالی که این روال از اردیبهشت ماه شروع شد و تاکنون ۱۰ درصد اعتبار بیشتر جذب نشده است که در صورت جذب کامل اعتبار؛ وعده تزریق مجدد اعتبار را داده‌اند که نیاز به همکاری بانک‌ها دارد.
بانک‌ها در اعصای تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) تعلل نکنند
جعفری به مناسبت روز مقاومت اسلامی و با اشاره به کلام مقام معظم رهبری گفت: مقاومت هزینه دارد، اما هزینه سازش و تسلیم از هزینه مقاومت به مراتب بیشتر است. که تجربه تاریخی در عصر کنونی نشان می‌دهد کسی که اهل سازش و تسلیم در مقابل دشمن باشد، خود قربانی همان دشمن خواهد شد.

وی در انتهای خطبه با اشاره به جمله ای از رهبری معظم انقلاب اسلامی بیان کرد: صبر و استقامت شما به اسلام آبرو بخشید؛ یاد و خاطره دلاورمردی‌ها و سلح‌شوری‌های رزمندگان اسلام خاصه آزادگان عزیز را گرامی داشتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی