تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

غرق شدن ۴ نفر از اعضای یک خانواده در رودخانه کارون

ساعتی پیش ۳نفر به دلیل غرق شدگی در رودخانه کارون حوالی روستای دشت بزرگ عقیلی جان خود را از دست دادند و یک نفر حال وخیم گزارش شده است.

کد خبر: ۱۳۵۳۵۸
۱۵:۵۴ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۱

غرق شدن ۴ نفر از اعضای یک خانواده در رودخانه کارون

دیدارنیوز_سرویس‌خوزستان: مسئول امداد و نجات هلال احمر شهرستان گتوند از غرق شدن ۴نفر در رودخانه کارون خبر داد.

علی اکبر متقیان مرادی؛ظهر جمعه ۲۱ مردادماه ۱۴۰۱؛ در گفتگو با دیدار نیوز خوزستان ، از غرق شدن ۴ نفر در رودخانه کارون؛ حوالی روستای دشت بزرگ بخش عقیلی شهرستان گتوند خبر داد و اظهار داشت: ۴ نفر از اعضای یک خانواده از شهر شرافت شوشتر که برای قایق سواری به رودخانه کارون رفته بودند، ۳ نفر آنها غرق شدند و یک نفر حالش وخیم گزارش شده است.

مسئول امداد نجات هلال احمر گتوند، با اشاره به جزئیات این حادثه افزود: این خانواده ۹ نفر بوده، با یک قایق اجاره ای جهت  تفریح و قایق سواری؛ ظهر روز جمعه به شهرستان گتوند، محدوده روستای دشت بزرگ بخش عقیلی رفته بودند، که قایق واژگون میشود، و ۵ نفر از این خانواده جان خود رانجات می‌دهند، و ۴ نفر دیگر به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا در رودخانه غرق شدند، که ۳ نفر آنها قطعی فوت کردند و مرد ۱۶ ساله حالش وخیم گزارش شده است.


به حضور و تلاش عوامل آتش نشانی شهرستان شوشتر و همچنین هلال احمر گتوند برای نجات غرق شدگان و خارج کردن آنان از آب اشاره کرد، و ابراز داشت: ۴نفر از اعضای این خانواده شامل ۳مرد ۲۷ ساله و ۳۱ ساله، و ۱۶ ساله و  یک زن ۲۴ ساله از آب خارج شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی