تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

بازی‌های قونیه؛ سه پینگ‌پنگ باز ایران فینالیست شدند

سه ملی‌پوش تنیس روی میز ایران به فینال بازی‌های کشور‌های اسلامی راه یافتند. در بخش بانوان، ندا شهسواری با غلبه بر حریفی از ترکیه فینالیست شد و امروز عصر (دوشنبه) به مصاف حریفی از ترکیه خواهد رفت.

کد خبر: ۱۳۵۱۲۹
۱۹:۱۳ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۱

بازی‌های قونیه؛ سه پینگ‌پنگ باز ایران فینالیست شدند

دیدارنیوز: سه ملی‌پوش تنیس روی میز ایران به فینال بازی‌های کشور‌های اسلامی راه یافتند.

به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز، در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس روی میز در بازی‌های کشور‌های اسلامی، نیما عالمیان به مصاف حریف قزاقستانی رفت و با نتیجه ۴ بر یک به برتری دست یافت و فینالیست شد.

در دیگر دیدار این مرحله، امیرحسین هدایی با پیروزی ۴ بر یک مقابل حریفی از عربستان صعودی به فینال راه یافت تا هردو نماینده کشورمان در فینال حاضر باشند و شاهد فینالی تمام ایرانی در بازی‌های کشور‌های اسلامی باشیم.

در بخش بانوان نیز ندا شهسواری با غلبه بر حریفی از ترکیه فینالیست شد و امروز عصر (دوشنبه) به مصاف حریفی از ترکیه خواهد رفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی