تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

کرملین: اقدامات فنلاند علیه گردشگران روس تبعاتی دارد

کرملین اعلام کرد که اگر فنلاند با توجیه حمله روسیه به اوکراین مانعی بر سر راه گردشگران روسی شود، مقابله به مثل می‌کند.

کد خبر: ۱۳۴۴۰۳
۱۴:۳۴ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۱

کرملین اقدامات فنلاند علیه گردشگران روس تبعاتی دارد

دیدارنیوز ـ به نقل از خبرگزاری رویترز، مسکو می‌گوید که اگر فنلاند از پذیرش ورود شهروندان روس امتناع کند، این کار تبعات بسیار منفی خواهد داشت.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت: البته که روسیه واکنش بسیار منفی خواهد داشت. تمام این اقدامات علیه شهروندان روسیه مستلزم اقدامات و پاسخ متقابل است. این باید قابل درک و انتظار باشد.

روز دوشنبه بررسی آژانس خبری فنلاندی STT مشخص کرد که حمایت قوی از تمامی بخش‌های پارلمان این کشور در توقف صدور روادید برای گردشگران روسی پس از حمله ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ روسیه به اوکراین وجود دارد.

نخست وزیر موقت فنلاند نیز می‌گوید که با تشدید محدودیت صدور ویزا برای توریست‌های روسی موافق است.

رئیس گروه "از فنلاند بازدید کنید" نیز همین ماه گذشته میلادی گفته بود که توریست‌های روسی ۱۹ درصد از تمام گردشگران را تشکیل می‌دهند.

وی افزود، نگرانی از این مساله وجود دارد که فنلاند ممکن است ۶۰۰ میلیون یورو به صورت سالانه در نتیجه کاهش تعداد گردشگران روسی از دست بدهد و متحمل ضرر شود.

پنجم ژوئیه سال جاری میلادی، ۳۰ متحد ناتو پروتکل الحاق سوئد و فنلاند را برای پیوستن این دو کشور به ائتلاف مذکور امضا کردند.

پروتکل مذکور به این معناست که هلسینکی و استکهلم می‌توانند در نشست‌های ناتو حضور یابند و دسترسی بیشتر به اطلاعات داشته باشند، اما این مساله فعال شدن بند دفاعی را تضمین نمی‌کند، یعنی اینکه تا وقتی که عضویت این دو کشور در ناتو در مجالس تمام کشور‌های عضو تایید نشود، در صورت حمله به یک عضو، بقیه اعضا وارد عمل نمی‌شوند و این روند شاید تا یک سال طول بکشد.

مسکو بار‌ها نسبت به این مساله به این دو کشور هشدار داده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی