تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

مجوز مصرف اضطراری «واکسن برکت» صادر شد

سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، رسما اعلام کرد پس از بررسی مستندات مراحل کارآزمایی بالینی واکسن برکت و نتایج اثربخشی و ایمنی‌زایی آن، مجوز تزریق اضطراری واکسن برکت‌پلاس را صادر کرده است که می‌تواند به عنوان دوز یادآور در این مرحله استفاده شود.

کد خبر: ۱۳۳۵۲۵
۰۹:۵۴ - ۲۲ تير ۱۴۰۱

مجوز مصرف اضطراری واکسن «برکت» صادر شد

دیدارنیوز: پس از انجام مراحل کارآزمایی بالینی واکسن ایرانی اومیکرون و ارسال مستندات و نتایج، وزارت بهداشت رسما مجوز تزریق عمومی این واکسن را صادر کرد.

سازمان غذا و دارو رسماً مجوز تزریق اضطراری برکت‌پلاس، تنها واکسن ایرانی اختصاصی اومیکرون را صادر کرد.

در زمستان سال گذشته تنها ۲۹ روز پس از شناسایی سویه اومیکرون، متخصصان گروه دارویی برکت تولید واکسن اختصاصی اومیکرون را به نتیجه رساندند و پس از موفقیت در مرحله حیوانی، با مجوز کمیته اخلاق و سازمان غذا و دارو، نخستین واکسن ایرانی اومیکرون وارد فاز تست انسانی شد.

مجوز مصرف اضطراری واکسن «برکت» صادر شد

بعد از موفقیت و اثربخشی ۱۰۰ درصدی واکسن جدید کوو ایران برکت ویژه سویه اومیکرون در مرحله تست حیوانی و ارسال مستندات، مطالعه بالینی این واکسن از ابتدای اسفند ۱۴۰۰ با تزریق واکسن برکت‌پلاس به ۲۱۰ داوطلب آغاز شد.

در این مطالعه واکسن کوویران برکت‌پلاس به ۲۱۰ داوطلب که دوز اول و دوم خود را یکی از دو واکسن برکت و سینوفارم زده بودند، تزریق شد و نهایتا مستندات و نتایج این کارآزمایی برای وزارت بهداشت ارسال شد.

شب گذشته سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، رسماً اعلام کرد پس از بررسی مستندات مراحل کارآزمایی بالینی این واکسن و نتایج اثربخشی و ایمنی‌زایی آن، مجوز تزریق اضطراری واکسن برکت‌پلاس را صادر کرده است که می‌تواند به عنوان دوز یادآور در این مرحله استفاده شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی