تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

تلاش «روسیه» برای مصادره‌ کردن قهرمانی تنیس‌باز قزاق!

پس از قهرمانی النا ریباکینا، تنیس‌باز قزاقستانی در رقابت‌های ویمبلدون، روس‌ها به دلیل روسی‌الاصل بودن این ورزشکار خیلی زود تلاش کردند تا این عنوان قهرمانی را به نام کشور خود مصادره کنند. این در حالی است که روسیه و بلاروس به دلیل حمله نظامی به اوکراین، با محرومیت تنیس‌بازان خود از حضور در ویمبلدون مواجه شدند.

کد خبر: ۱۳۳۳۲۲
۰۹:۲۷ - ۱۹ تير ۱۴۰۱

تلاش «روسیه» برای مصادره‌ کردن قهرمانی تنیس‌باز قزاق!

دیدارنیوز: بعد از قهرمانی النا ریباکینا در ویمبلدون مطابق انتظار دستگاه پروپاگاندای روسیه به کار افتاده تا این پیروزی بزرگ را به نام خود مصادره کند.

شمیل تارپیشف، رییس فدراسیون تنیس روسیه ساعاتی پیش در مصاحبه با تلویزیون ملی این کشور قهرمانی بازیکن قزاق را تبریک گفت و آن را متعلق به روسیه دانست!

این در حالی است که ریباکینا در سال ۲۰۱۸ به علت حمایت نشدن از سوی فدراسیون روسیه تصمیم به تغییر تابعیت خود گرفت و کشور قزاقستان را انتخاب کرد.

این بازیکن ۲۳ ساله در چهار سال اخیر با حمایت فدراسیون تنیس قزاقستان مدارج ترقی را طی کرد و دیروز توانست مزد زحمات خود را بگیرد.

ریباکینا در مراسم اهدای جام نیز از رییس فدراسیون تنیس قزاقستان که در ورزشگاه حضور داشت قدردانی کرد.

تلاش «روسیه» برای مصادره‌ کردن قهرمانی تنیس‌باز قزاق!

وقتی ریباکینا احساساتی شد

قهرمانی در ویمبلدون رویایی است که هر تنیس‌بازی از کودکی در سر می‌پروراند و با آن بزرگ می‌شود... طبیعی‌ترین کاری هم که بعد از رسیدن به چنین افتخاری ممکن است از یک بازیکن سر بزند این است که احساساتی بشود.

ریباکینا، اما بعد از قهرمانی چندان از خودش احساسات بروز نداد، گویی اتفاق خاصی نیفتاده بود، انگار نه انگار که در قدیمی‌ترین رقابت تنیس جهان قهرمان شده است... برخی آن را به روس بودنش ربط دادند و او را با مدودف مقایسه کردند که از قضا او هم معمولاً بعد از قهرمانی چندان خوشحالی نمی‌کند‌.

اما در نشست خبری وقتی از النا پرسیدند که فکر می‌کند پدر و مادرش حالا چه احساسی دارند بغضش ترکید و گفت حتما به من افتخار می‌کنند. بعد هم با خنده گفت دوست داشتید احساساتی شدن من را ببینید؟

منبع:تنیس‌فا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی